|
کدخبر: 161483

تولیدکنندگان در انتظار حمایت مسئولان در سال ۱۴۰۰

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: یکی از دلایل مشکل کمبود ارز در کشور را می‌توان واردات بی‌رویه دانست که با رونق تولید و تامین نیاز‌های داخل، جلوی واردات نیز گرفته می‌شود.

اقتصاد  تولیدکنندگان در انتظار حمایت مسئولان در سال ۱۴۰۰

قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران در خصوص نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: مقام معظم رهبری چهار سال است که زحمت می‌کشند و سال‌ها را به نام بخش‌های مختلف اقتصاد نام‌گذاری می‌کنند و امسال نیز در بخش‌های پشتیبانی و مانع زدایی تولید این امر را محقق کردند.

وی افزود: امیدواریم در تمام بخش‌ها و ابعاد کشور و جامعه گوش‌ها برای این شعار شنوا باشند و مسئولان هم نسبت به آن جامعه عمل بپوشانند.

رئیس اتاق اصناف تهران بیان کرد: در تولید اگر سرمایه‌گذاری شود و این بخش رونق پیدا کند، بسیاری از مشکلات بزرگ کشور از جمله بیکاری، واردات بی‌رویه و... حل خواهد شد.

فراهانی ادامه داد: رشد و رونق بیشتر بخش‌های اقتصادی و جلوگیری از بروز مشکل در این بخش‌ها به تولید بستگی دارد و به همین دلیل است که حضرت آیت الله خامنه‌ای چندین سال است که توجه زیادی به تولید دارند.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل مشکل کمبود ارز در کشور را می‌توان واردات بی‌رویه دانست که با رونق تولید و تامین نیازهای داخل، جلوی واردات نیز گرفته می‌شود.

رئیس اتاق اصناف تهران مطرح کرد: البته تمام این دستاورد ها، همت تولیدکننده را نیز می‌طلبد و امیدواریم حمایت از تولیدکننده در سال ۱۴۰۰ گسترش یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر