|
کدخبر: 158870

بی قراری دلار در کانال ۲۴ هزار تومان

بهای ارز در سومین روز هفته، با افزایش همراه شده است. این در حالی است که روز گذشته، شاهد کاهش نرخ ارز به ویژه دلار آمریکا بودیم.

اقتصاد بی قراری دلار در کانال ۲۴ هزار تومان

تغییرات نرخ دلار در کانال بیست و چهار هزار تومانی در روز‌های اخیر در شرایطی است که بازارساز همواره با رصد بازار، سمت عرضه و تقاضا را مدیریت کرده است. از طرفی هم برخی از فعالان بازار، روی آزاد شدن دارایی‌های ارزی بلوکه شده ایران تکیه می‌کنند و معتقدند روند شاخص ارزی کاهشی است.

حال بر اساس جدیدترین نرخ‌های بازار امروز (دوشنبه هجدهم اسفندماه ۱۳۹۹) هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ ۲۳۸۰۴ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به قیمت ۲۴۲۸۵ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود که نسبت به ابتدای روز، کاهش و نسبت به روز قبل افزایش ۲۹۵ تومانی را به ثبت رسانده است.

همچنین در این صرافی ها، هر اسکناس یورو به نرخ ۲۸۷۴۶ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل با رشد ۴۵۴ تومانی نسبت به روز یکشنبه، به قیمت ۲۹۳۲۷ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود.

نرخ دلار در بازار متشکل ارزی اعلام شد

جدیدترین نرخ‌های بازار متشکل ارزی نشان می‌دهد نرخ دلار آمریکا به رقم ۲۴۱۲۸ تومان و نرخ یورو نیز به رقم ۲۸۸۱۱ تومان رسیده است.

دلار آزاد گران شد

مشاهدات میدانی از بازار آزاد ارز در محدوده میدان فردوسی تهران نشان از رشد نرخ دلار دارد. به گونه‌ای که هر اسکناس دلار آمریکا در این بازار به رقم ۲۴۹۰۰ تومان و نرخ یورو نیز به رقم ۲۹۵۰۰ تومان رسیده است.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها