|
کدخبر: 158776

تغییری جدید درصندوق بازنشستگی کشوری

با حکم رئیس صندوق بازنشستگی کشوری و تصویب هیئت مدیره؛ بازارنوی به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد.

محسن بازارنوی که پیش از این معاونت مالی و اداری شرکت پتروشیمی جم یکی از بزرگترین شرکت‌های صنعت پتروشیمی کشور را عهده دار بود، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت مالی از دانشگاه شهید بهشتی و سوابق متعدد در شرکت‌ها و هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری کشور می باشد.

بازارنوی

 از جمله سوابق وی می‌توان به معاونت مالی و اقتصادی شرکت ملی صنایع مس ایران، معاون مالی و اداری صندوق بازنشستگی کشوری، عضو هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر و همچنین عضویت در هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری آتیه صبا، آلومینیوم جنوب، صندوق بازنشستگی مس ایران، شرکت نورد لوله اهواز و شرکت توسعه خدمات بازرگانی نورد ایران، صادراتی توسعه صنایع بهشهر اشاره کرد. 

لازم به ذکر است شرکت سرمایه گذاری صندوق کشوری از شرکت های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری است که در زمینه سرمایه گذاری در سهام، صندوق های سرمایه‌گذاری و خدمات مرتبط با بازار سرمایه در صنایع فعالیت می کند.

  شنیده ها حاکی است در پی انتقادهای شدید نمایندگان مجلس از عملکرد و حاشیه های اطراف اکبر افتخاری و دستور وزیر مبنی بر تغییر مدیران کلیدی زیر مجموعه این صندوق احتمال تغییر اکبر افتخاری نیز وجود دارد شنیده ها حاکی است احتمال دارد نجات امینی از مدیران سابق این صندوق جایگزین اکبر افتخاری در صندوق بازنشستگی کشوری شود.

منبع: صد آنلاین

ارسال نظر