|
کدخبر: 156300

جزئیات دریافت مالیات از شاخ‌های اینستاگرام/ فیلم

دریافت مالیات از فعالان فضای مجازی با دنبال کننده‌های بالا ۵۰۰ هزار نفر، از جمله مصوبات مجلس است. مصوبه‌ای که اما و اگرهای زیادی دارد.

اقتصاد
منبع: اکو ایران
  • ناشناس ارسالی در


    آقای رئیس محترم جمهور ی اسلامی ا یران
    سلام علیکم
    ما به شما را ی دادیم که وضع مردم نسبت به دولت قبل با قول های که دادید بهتر شود.خواهشمند است یکی از مشکلات پیش روی مردم گرانی وافزایش قیمت و وسایل ارزاق عمومی هر روز بالا و بالا تر می رود مثل سبزی از 10 هزار توما ن به 22 هزار تومان برنج از 25 هزار تومان به 45 هزار تومان و........ وبه نظر میرس د که دربازار ارزاق عمومی توطئه دشمن است که مردم را ناراضی کنند از سوی کارگران وک شاورزان وبازنشستگان و.....80 درصد مردم ح قوق شان ثابت است وبا توطئه گرانی هر روز می خواهند تلاش شبانه روزی افراد دلسوز و مخلص را بی اثر کنند ونارضایتی عمومی ایج اد کنند خواهشمند است بر اساس آیات قرآن:< br /> «وَ السَّماءَ رَفَعَها وَ وَضَعَ الْمِیزانَ أَلَّا تَطْغَوْا فِی الْمِیزا نِ؛ ترجمه:خداوند آسمان را برافراشت و میز ان و حساب در همه چیز گذاشت، تا شما در وز ن و حساب تعدى و طغیان نکنید» (سوره رحمن آیه 7 و 8).

    اشاره به اینکه مساله رعایت عدالت در کیل و وزن مساله کوچ ک و کم اهمیتى نیست، بلکه جزئى از اصل عدا لت و نظم است که حاکم بر سراسر هستى است. در جایى دیگر با لحنى شدید و تهدید آمیز م ى‏گوید:« وَیْلٌ لِلْمُطَفِّفِینَ الَّذِی نَ إِذَا اکْتالُوا عَلَى النَّاسِ یَسْتَ وْفُونَ، وَ إِذا کالُوهُمْ أَوْ وَزَنُوه ُمْ یُخْسِرُونَ، أَ لا یَظُنُّ أُولئِکَ أَنَّهُمْ مَبْعُوثُونَ لِیَوْمٍ عَظِیمٍ؛ واى بر کم‏فروشان! آنها که به هنگام خرید ، حق خود را بطور کامل مى‏گیرند، و به هنگ ام فروش از کیل و وزن کم میگذارند، آیا آن ها گمان نمى‏کنند که در روز عظیمى برانگیخ ته خواهند شد، روز رستاخیز در دادگاه عدل خدا» (سوره مطففین آیات 1- 4).
    باگ ران فروشان و کم فروشان را تنبیه وسر جای خود بنشانید.تا آرامش ونظم در جامعه بدست آید.
    تشکر

ارسال نظر