|
کدخبر: 150386

قیمت دلار در بازارهای مختلف (۹۹/۱۱/۰۸)

قیمت ارز در بازارهای روز چهارشنبه روندی صعودی داشت.

اقتصاد قیمت دلار در بازارهای مختلف (۹۹/۱۱/۰۸)

در معاملات روز چهار‌شنبه بازار ارز قیمت دلار هزار تومان افزایش یافت و قیمت یورو نیز با رشد هزار و ۳۰۰ تومانی همراه بود.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح چهار‌شنبه ابتدا با افزایش هزار و ۲۵۶ تومانی نسبت به روز سه‌شنبه، ۲۳ هزار و ۳۹۳ تومان ثبت شد اما در نیمه روز به ۲۲ هزار و ۸۵۸ تومان کاهش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۲۲ هزار و ۶۱۷ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۳ هزار و ۸۶ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز با افزایش ۱۱۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۲۶ هزار و ۸۶۰ تومان اعلام شد، سپس در نیمه روز به ۲۷ هزار و ۳۸۷ تومان افزایش یافت و قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۷ هزار و ۱۲۹ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۷ هزار و ۶۶۱ تومان اعلام شد.

قیمت ارز‌های صرافی ملی

قیمت دلار صرافی ملی صبح امروز نسبت به قیمت بسته شده روز سه‌شنبه ۴۹۰ تومان افزایش یافت و ۲۳ هزار و ۴۱۰ تومان ثبت شد. قیمت یورو صرافی ملی نیز صبح امروز با افزایش ۵۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته به ۲۸ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح ‌چهار‌شنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته هزار تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان شد. قیمت یورو نیز با افزایش هزار و ۳۰۰ تومانی نسبت به دیروز ۲۹ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات در معاملات امروز با افزایش ۶۰۰ تومانی نسبت به روز ‌سه‌شنبه ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در محدوده ۶ هزار و ۸۰۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز سه‌شنبه ۴۰۰ تومان افزایش یافته است.

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر