|
کدخبر: 147809

برق ماینرهای مجاز تا اطلاع ثانوی قطع شد

مدیرعامل توانیر از توافق با ماینرهای دارای مجوز برای قطع فعالیت تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: با همکاری دستگاه های نظارتی و قضایی، با ماینرهای غیرمجاز به شدت برخورد خواهد شد.

پس از قطعی های متعدد برق در روزهای گذشته، مدیران صنعت برق کشور به منظور کاهش مصرف برق و تمرکز بر تأمین برق بخش خانگی و بیمارستان ها بدون قطعی، اقدام به تشدید تعدیل روشنایی معابر، صحبت با بخش صنعتی برای کمک به کاهش مصرف در این بخش و توافق با تولیدکنندگان رمزارز مجوز دار به منظور توقف فعالیت برای دو هفته کردند.

محمد حسن متولی زاده، مدیرعامل توانیر در این خصوص گفت: طبق توافقی که روز گذشته با تولیدکنندگان مجوزدار رمزارز داشتیم، قرار شد فعالیت خود را به مدت دو هفته متوقف کنند و در زمانی دیگر، اقدام به جبران این توقف فعالیت کنیم.

وی افزود: در این بین یکی از بزرگترین مزارع تولید رمزارز مجاز کشور که در رفسنجان واقع شده و تعرفه برق صادراتی برای این مرکز تعیین و دریافت می‌شود، نیز اقدام به توقف فعالیت خود کرده است.

مدیرعامل توانیر تصریح کرد: شناسایی برخورد با تولیدکنندگان غیرمجاز رمزارز با شدت بیشتری با همکاری دستگاه های نظارتی و قضایی، ادامه دارد که رد این زمینه به افرادی که در شناسایی این مراکز غیرمجاز به توانیر کمک کنند، پاداش داده می شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر