|
کدخبر: 147777

موز ارزان شد + جزییات

نرخنامه جدید اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره‌بار تهران از نوسان قیمت در بازار میوه‌های پر مصرف پاییزی خبر می‌دهد.

اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره بار تهران آخرین نرخ مصوب انواع میوه را برای یک هفته پیش رو اعلام کرد.

اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار، درباره آخرین نرخ انواع میوه‌های پاییزی پر مصرف گفت: بر اساس نرخنامه جدید اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره بار تهران، در بین میوه‌های پاییزی پر مصرف، قیمت انار با افزایش یک هزار تومانی در کف قیمت نسبت به هفته گذشته از هر کیلوگرم ۹ هزار تومان تا ۲۱ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین هر کیلوگرم پرتقال بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته از ۸ تا ۱۹ هزار تومان، هر کیلوگرم خرمالو با ثابت ماندن کف قیمت و افزایش ۲ هزار تومانی در رقم ممتاز از ۵ تا ۲۲ هزار تومان، هر کیلوگرم سیب با ثابت ماندن کف قیمت و کاهش یک هزار تومانی در رقم ممتاز ۱۱ تا ۱۲ هزار تومان، هر کیلوگرم کیوی با افزایش یک هزار تومانی در کف قیمت و در رقم ممتاز ۱۰ تا ۱۷ هزار تومان و هر کیلوگرم لیمو شیرین بدون تغییر قیمت ۸ تا ۱۱ هزار تومان به فروش می‌رسد.

کارگر گران‌ترین میوه پر مصرف در میادین و تره بار را موز با قیمت هر کیلوگرم ۳۱ هزر تومان عنوان کرد.

وی یادآور شد: البته قیمت این میوه در دو هفته اخیر روند کاهشی داشته و قیمت رقم ممتاز آن از هر کیلوگرم ۳۵ هزار تومان به ۳۱ هزار تومان رسیده است.

لازم به ذکر است؛ فاصله قیمت میادین و خرده فروشی‌های سطح شهر با توجه به سود قانونی در نظر گرفته شده، نباید بیش از ۳۵ درصد است.

منبع: ایلنا

ارسال نظر