|
کدخبر: 138656

روند کاهشی قیمت خودرو ادامه دارد

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو اظهار داشت: روند قیمت‌ها همچنان کاهشی است به طوری‌که نسبت به ۲۰ روز پیش قیمت خودرو ۳۱ تا ۳۲ درصد کاهش پیدا کرده است و این افت قیمت با کاهش قیمت ارز ادامه دارد.

اقتصاد روند کاهشی قیمت خودرو ادامه دارد

سعید موتمنی با اشاره به کاهش قیمت خودرو در بازار اظهار داشت: با توجه به تعطیلی نمایشگاه‌های خودرو، قیمت‌های اعلامی مربوط به سایت‌ها است. روند قیمت‌ها همچنان کاهشی است به طوری‌که نسبت به ۲۰ روز پیش قیمت خودرو ۳۱ تا ۳۲ درصد کاهش پیدا کرده است و این افت قیمت با کاهش قیمت ارز ادامه دارد. البته هنوز قیمت‌ها به نرخ ۱۰ شهریور امسال نرسیده است. قیمت‌هایی که بعد از ۲۰ شهریور اعلام شد روی کاغذ بود و در واقع خرید و فروشی انجام نمی‌گرفت.

وی با اشاره به قیمت‌های روز خودرو گفت: پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که به ۲۵۰ تا ۲۶۰ میلیون تومان رسیده بود به کمتر از ۱۷۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. سانتافه که ۳.۵ میلیارد تومان خرید و فروش می‌شد به ۲.۴ میلیارد تومان رسیده است.

موتمنی افزود: در بین خودروهای داخلی نیز تیبا ۱۱۰ میلیون، تیبا ۲ حدود ۱۱۴ میلیون و پراید ۱۳۱ به قیمت ۹۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو تصریح کرد: توصیه ما به خریداران خودرو این است که از واحدهای صنفی معتبر خرید کنند و پروانه آن را هم رویت کنند. اگر در این شرایط کرونایی خودرویی خریداری کنید که تعویض پلاک آن انجام نشود ممکن است مشکلات زیادی داشته باشد از جمله اینکه مشکل حقوقی یا فنی داشته باشد یا در رهن شرکتی باشد.

 

منبع: ایلنا
  • مهدی ارسالی در

    لطفا اطلاعات اشتباه به مردم ندهید من همی ن الآن

    میخوام 206 تیپ2 بخ رم همه نمایشگاه ها و مالکین تبن 195 تا 2 00 قیمت میدهند.99/09/11

ارسال نظر