|
کدخبر: 138342

طلا دیگر گران نمی‌شود!

نایب رئیس اتحادیه طلا می‌گوید: با باز شدن بازارها چنانچه حادثه‌ سیاسی و اقتصادی رخ ندهد، قیمت طلا دیگر گران نمی‌شود و قیمت طلا و سکه در محدوده فعلی ثابت باقی می‌ماند. فعلا قیمت طلا به حداقل رسیده است.

اقتصاد طلا دیگر گران نمی‌شود!

با تعطیلی بازارهای بین‌المللی، انس جهانی طلا با قیمت یک هزار و ۷۸۷ دلار ثابت ماند؛ این در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد نسبت به دیروز افت ۲۰۰ تا ۲۵۰ تومانی داشت و هر دلار به قیمت ۲۴ هزار و ۴۵۰ تومان رسید.

آیا با برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی و باز شدن بازارها قیمت طلا مجدد گران خواهد شد؟ به گفته نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر، با باز شدن بازارها چنانچه حادثه‌ سیاسی و اقتصادی رخ ندهد، قیمت طلا دیگر گران نمی‌شود و قیمت طلا و سکه در محدوده فعلی ثابت باقی می‌ماند. فعلا قیمت طلا به حداقل رسیده است.

مسعود یزدانی معتقد است: برخورد نیروی انتظامی با برخی دلالان در کاهش قیمت طلا و ارز موثر بود. در تمام دنیا انس جهانی تحت تاثیر دلار است؛ این در حالی که طی چند ماه گذشته برخی سودجویان اقداماتی انجام دادند که طلا، قیمت دلار را تعیین می‌کرد.

نایب رئیس اتحادیه طلای تهران درباره وضعیت بازار طلا به تجارت‌نیوز گفت: با بسته بودن بازارها فعلا خرید و فروش طلا متوقف است؛ این در حالی است که طی دو ماه گذشته یک فرد در یک روز ۷۰۰ کیلو طلا فروخته است. همین اقدامات کاذب قیمت طلا را در بازار هیجانی کرد.

قیمت سکه چقدر افت کرد؟

بذرافشان در ادامه با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: قیمت طلای ۱۸ عیار نسبت به دیروز ۱۳ هزار تومان افزایش یافت و با نرخ یک میلیون و ۴۳ هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید با افت ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته با قیمت ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه هم با کاهش ۵۰ هزار تومانی با قیمت پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

ربع سکه هم با افت ۱۰۰ هزار تومانی با قیمت سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد و سکه گرمی با ۵۰ تومان افت با قیمت دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان فروخته شد.

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    الان قیمت طلا به حد اقل رسیده تف به شرف نداشته تون.

  • ناشناس ارسالی در

    خدا را شکر.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها