|
کدخبر: 123054

پرداخت وام به رانندگان اسنپ و تپسی به کجا رسید؟

در شرایطی که رانندگان اسنپ و تپسی از شرایط معیشتی خود با توجه به گرانی‌ها، کرایه‌های پایین و کمیسیون‌های بالا گلایه دارند، تاکسی‌های اینترنتی از پرداخت تسهیلات به آنها می‌گویند.

در ماه‌های نخست اعلام ورود ویروس کرونا به کشور، هم هزینه زندگی برای بسیاری از افراد بالا رفت و هم برخی کسب و کارها و مشاغل با چالش‌هایی مواجه شدند. درآمد رانندگان تاکسی‌های اینترنتی نیز با توجه به خانه‌نشینی‌ بسیاری از مردم کاهش یافت.

از همان زمان مدیران اسنپ و تپسی وعده پرداخت وام به کاربران راننده و سفیران خود را در رسانه‌ها مطرح کردند. تجارت‌نیوز در دو گزارش با موضوعات وام تاکسی اینترنتی و پرداخت وام به تاکسی‌های اینترنتی، به آمارهای اعلام شده از سوی این شرکت‌ها و انتقادات رانندگانی که نتوانسته بودند تسهیلات را دریافت کنند، پرداخته بود.

روابط‌عمومی ‌تپسی در این مورد، گفت: از اسفند ماه سال گذشته پروژه اعطای وام‌های قرض‌الحسنه به سفیران تپسی آغاز شده و تاکنون مجموعا مبلغ ۴۷ میلیارد ریال تسهیلات در قالب وام‌های دو و پنج میلیون تومانی به سفیران اعطا شده است.

این پاسخ در ادامه می‌افزاید: به تازگی مرحله نخست این طرح پایان یافته، اما تپسی در تلاش است که در روزهای آینده، اعطای تسهیلات به سفیران را با همکاری بنیاد علوی تمدید کند تا به تعداد بیشتری از سفیران، تسهیلات پرداخت شود.

موضوع را از روابط‌عمومی اسنپ نیز پیگیری کرده است و در صورت پاسخگویی، آن را منتشر می‌کند. در پاسخی که اسنپ در مرداد ماه برای این رسانه ارسال کرد و با موضوع وام کرونای رانندگان اسنپ منتشر شد، آمده بود: یش از ۱۵۰۰ نفر از کاربران راننده وام‌های بدون بهره اسنپ را که مختص حمایت در دوران کروناست دریافت کرده‌اند و در نهایت این وام‌های ۲۰ میلیون ریالی و ۵۰ میلیون ریالی به ۵هزار کاربر راننده اعطا می‌شود.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها