|
کدخبر: 211164

بازی مرکب صنعت پوشاک کره جنوبی را نجات داد!

تقاضای بالای جهانی برای گرمکن‌های ورزشی سبز و قرمز رنگی که توسط کاراکترهای سریال بسیار محبوب «بازی مرکب» پوشیده می‌شد، صنعت پوشاک کره‌جنوبی را نجات داده است.

محبوبیت بسیار بالای سریال «بازی مرکب»، درست در آستانه تعطیلی هالووین، باعث شده است نقطه روشنی برای صنعت پوشاک کره‌جنوبی که با مشکلات زیادی روبرو شده بود، به وجود بیاید.

یک کارخانه با مساحت ۵۰۰ متر مربع در منطقه سنگ‌بوک سئول، پایتخت کره‌جنوبی، این هفته مدام در حال کار است تا بتواند تمام سفارشات برای لباس‌های سبز و قرمزی که توسط کاراکترهای سریال «بازی مرکب» پوشیده می‌شد را برای صادرات آماده کند.

کیم جین جا، مالک ۵۴ ساله این کارخانه، در مصاحبه با رویترز گفت: اکتبر معمولاً ماه آرامی برای صنعت پوشاک است، اما به لطف سریال «بازی مرکب» و هالووین، ما برای آماده کردن همه سفارشات به تقلا افتاده‌ایم.

صنعت پوشاک کره‌جنوبی حتی قبل از پاندمی کرونا هم رو به افول بود و به علت پرداخت دستمزدهای بالاتر، در رقابت با چین، ویتنام و اندونزی با مشکل مواجه شده بود.

حالا با توجه به قیمت ۲۵.۵۰ دلاری هر گرمکن ورزشی «بازی مرکب» برای نوجوانان، بسیاری از شرکت‌های کوچک پوشاک در کره‌جنوبی می‌کوشند در بازار بزرگ پوشاک هالووین سود کلانی به دست آورند.

سریال بازی ماهی مرکب تا کنون توسط ۱۴۲ میلیون خانوار دیده شده و به پربیننده‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس تبدیل شده است.

 

منبع: مهر

ارسال نظر