|
کدخبر: 207736

قیمت ساعت هابلوت را فقط در سورن گالری ببینید

اصناف قیمت ساعت هابلوت را فقط در سورن گالری ببینید

به نقل از سایت سورن گالری ساعت هابلوت توسط موسسه هابلوت  ایجاد شده است که در سال ۱۹۸۰ به ‌وسیله کارلو کروکو در سوئیس تاسیس شده است. در سال ۱۹۷۰ آقای کروکو که از خانواده سرشناس موسسه ساعت سازی بیندا بود. این موسسه را با هدف تاسیس یک موسسه ساعت سازی به قصد کشور سوئیس ترک نمود. او در این کشور با بنیان موسسه MDM Geneve آغاز به طرح ریزی ساعتی نمود که در آینده، آن را هابلوت نامید. این طرح از ساعت نخستین محصول دارای بند رابر طبیعی در طی تاریخ ساخت ساعت بود.

ساخت این بند حاصل پژوهشات ۳ ساله او در این حیطه بود. این محصول نخستین بار در نمایشگاه ساعت در کشور سوئیس در معرض دید همگان قرار گرفت و با استقبال کم نظیری روبه رو شد و حاصل این استقبال فروش بسیار زیاد در نخستین سال شناسایی بود. ساعت هابلوت اصل، در انواع مردانه و زنانه تولید و به بازار ارائه می شوند. این ساعت ها بسیار لوکس و زیبا می باشند که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

قیمت ساعت هابلوت

قیمت ساعت هابلوت در قیاس با سایر ساعت ها  به نسبت مناسب تر است. شما مشتریان سورن گالری میتوانید هر روز از نرخ به روز این ساعت ها آگاه شوید و خرید ساعت هابلوت را با خیال آسوده و اطمینان کامل تجربه نمایید. از خصوصیات خیلی ممتاز ساعت های این برند می توان به موتور توانمند و خیلی عالی آن، سطح کیفی و دقت بالا، طرح ریزی مبتکرانه و زیبایی منحصر به فرد آن اشاره کرد. این برند می تواند اجزای مورد نظر ساعت های خود را نیز تولید نماید. از خصوصیات دیگر ساعت هابلوت  شیشه ضد ضربه، ضد خش، ضد آب  و بند های ضد زنگ  را می توان نام برد.

امروزه این ساعت ها در چین تولید می شوند و به سرتاسر ساعت فروشی های جهان فرستاده می شوند. قیمت ساعت هابلوت همانطور که گفته شد کاملا مقرون به صرفه و مناسب می باشد. اگرچه این به مفهوم عدم سطح کیفی این برند نیست بلکه ساعت های، های کپی با بهترین سطح کیفی تولید شده و به دلیل اینکه در چین مونتاژ می شوند، نام های کپی را بر روی این ساعت ها گذاشته اند. از طرفی دیگر سورن گالری با مد نظر قرار دادن کمترین سود ، مطلوب ترین نرخ را برای این برند در نظر گرفته است. اگر چه مراکز و فروشگاه های دیگری مانند ترب، دیجیکالا، بانی مد، سورن گالری، گالری اشرافی، تی تی بول و تک ثانیه در حیطه خرید و فروش ساعت فعالیت می کنند اما  این مرکز بهترین، مطمئن ترین و معتبر ترین مراکز جهت خرید ساعت مچی می باشد. برای این که این مسئله برای شما روشن شود می توانید نگاهی به نرخ سایت و مراکز فروش رقبا بیاندازید.

در زمان خرید ساعت هابلوت زنانه باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در زمان خرید ساعت هابلوت زنانه لازم است به یک سری نکات عمده، حتما توجه نمایید که عبارتند از:

ساعت اصل

تهیه ساعت اورجینال برای هر کسی که قصد خرید ساعت را دارد، تنها آپشن در زمان خرید است. چرا که ساعت های فیک و تقلبی از نظر کیفیت بسیار پایین هستند و بعد از مدت کوتاهی ظاهر نامرغوب خود را به نمایش می گذارند و در این صورت فقط پول خود را هدر داده اید. در این صورت بهتر است حتما ساعت اصل انتخاب کنید که در شان شما باشد.

قیمت ساعت هابلوت زنانه

اگر قصد دارید از سورن گالری ساعت زنانه اورجینال تهیه کنید مسلما از لحاظ تنوع و قیمت، طیف گسترده ای از این محصول پیش روی شما خواهد بود. با هر مقدار مبلغ که در دسترس دارید می توانید چندین ساعت را بیابید و آنها را باهم تطبیق دهید و بهترین و مناسب ترین را انتخاب نمایید.

گروه سنی

برای افرادی که قصد خرید دارند سن، مورد مهمی است . برای مثال مولفه های خرید ساعت دخترانه، زنانه یا کادو برای یک مادر در خیلی از موارد کاملا متفاوت است. برای همین در زمان خرید ساعت هابلوت زنانه به این مورد حتما توجه نمایید.

خرید ساعت هابلوت

همانطور که قبلا بیان شد ساعت هابلوت در سال ۱۹۸۰ توسط یک موسسه سوئیسی پا به عرصه گذاشت. این موسسه با طراحی های زیبا و لوکس توانست طرفدارن خیلی زیادی را به خود جلب نماید و طی مدت زمان کمی به شهرت بسیاری برسد. این ساعت های ساخته شده به وسیله کمپانی هابلوت سطح کیفی عالی و طراحی شگفت انگیزی دارند. در آغاز فعالیت این موسسه توانست در ساخت، ساعت مچی های ویژه و منحصر به فرد توجه افراد ثروتمند را به خود جلب نماید. شما می توانید جهت خرید ساعت هابلوت و بازدید از اقسام متنوع ساعت مچی به سورن گالری surengallery.com رجوع نمایید.

در این مرکز ساعت ها با بیشترین سطح کیفی و به شکل، های کپی ارائه داده می شوند. مدل های متنوع زنانه یا مردانه و همچنین ست زنانه و مردانه را می توان در این مجموعه با قیمتی مناسب پیدا کرد. خرید ساعت هابلوت با ملاحظه به سطح کیفی ، ظاهری زیبا و موتور کوارتزی آن، برای بانوان و آقایان بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

مشخصات ساعت هابلوت مردانه

ساعت هابلوت یکی از لوکس ترین ساعت های مناسب برای آقایان می باشد که دارای مشخصات زیر می باشد:

بیشترین درجه سطح کیفی

ساعت هابلوت مردانه سه موتوره بوده و دارای کورنوگراف می باشد.

تاریخ و شب و روز را در صفحه گوشی به نمایش می گذارد.

ضد آب

ضد خش

جنس بدنه ساعت هابلوت مردانه، از استیل است.

قاب این ساعت ها هندسی شکل می باشد که زیبایی خاصی به آن داده است.

فروشگاه سورن گالری، گالری شیکپوشان در خدمت شماست 

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۶۴۵۰۵۰۹۵

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر