|
کدخبر: 198423

خرید راحت و سریع انواع گیفت کارت

خرید گیفت کارت در شرایطی که همه کسب و کارها به سمت و سوی اینترنتی شدن می‌رود می‌تواند در انرژی، هزینه‌ها و زمان افراد صرفه جویی بسیار زیادی بکند.

اجتماعی خرید راحت و سریع انواع گیفت کارت

خرید گیفت کارت در شرایطی که همه کسب و کارها به سمت و سوی اینترنتی شدن می‌رود می‌تواند در انرژی، هزینه‌ها و زمان افراد صرفه جویی بسیار زیادی بکند.

گیفت کارت‌ها در حقیقت نوعی از کارت‌های هدیه هستند که دارای مقداری اعتبار مشخص هستند. اعتبار این کارت‌ها به صورت مجازی و غیر نقدی بوده که قابلیت انتقال به سایر حساب‌ها و اشخاص را ندارد.

گیفت کارت می‌تواند هدیه بسیار مناسبی برای دانشجویان، دوستان، فامیل، دانش آموزان، گیمرها و نتورکرها باشد.

امروزه تمام شرکت‌های معتبر و بزرگ جهان برای رفاه بیشتر حال کاربران خود انواع گیفت کارت‌ها با قابلیت‌ها و کاربردهای مختلف را تولید و عرضه کرده‌اند.

افراد می‌توانند با در اختیار داشتن این کارت‌ها به محصولات، کالاها و خدمت مورد نظر خود به راحتی دسترسی داشته باشند.

نکات و قواعد خرید گیفت کارت

با توجه به آنکه تنوع و تعداد زیادی در گیفت کارت‌ها وجود دارد و امکان سواستفاده افراد سودجو در این زمینه وجود دارد کاربران باید در هنگام خرید گیفت کارت‌ها به نکات و فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشند.

از جمله مهم‌ترین نکات خرید گیفت کارت می‌توان به اعتبار و سابقه سایت و فروشگاه عرضه‌کننده گیفت کارت، تاریخ انقضای گیفت کارت، نوع گیفت کارت و کاربردهای آن، نرخ گیفت کارت و نوع ارز موجود در آن، موارد امنیتی، ناحیه و ریجن استفاده از کارت، کارمزدها و مالیات گیفت کارت‌ها و... اشاره کرد.

پر استفاده‌ترین و محبوب‌ترین گیفت کارت ها

همانطور که عنوان شد امروزه تمامی شرکت‌های معتبر و بزرگ برای رفاه حال بیشتر کاربران خود از نقاط مختلف جهان اقدام به تولید و عرضه انواع گیفت کارت‌ها با کاربردهای مختلف کرده‌اند و افراد می‌توانند به صدها گیفت کارت با قابلیت‌های منحصر به فرد دسترسی داشته باشند.

از جمله محبوب‌ترین گیفت کارت‌ها می‌توان به مواردی همچون گیفت کارت ایکس باکس از شرکت بزرگ مایکروسافت، گیفت کارت استیم از شرکت بزرگ VALVE، گیفت کارت پلی استیشن از کمپانی معروف سونی، گیفت کارت گوگل پلی از کمپانی مشهور و معروف گوگل، گیفت کارت ریزر گلد از کمپانی Razer و گیفت کارت اپل از شرکت اپل اشاره کرد.

  • البته شرکت‌های دیگری همچون اوریجین، آمازون، نتفلیکس، فیسبوک، اسپاتیفای و... نیز گیفت کارت‌های مختلفی برای کاربران خود عرضه کرده‌اند.

خرید سریع گیفت کارت

امروزه سایت‌ها و فروشگاه‌های متعددی در سراسر کشور در زمینه خرید و فروش انواع گیفت کارت‌ها فعالیت دارند که ممکن است انتخاب کاربران را با مشکلاتی همراه کنند.

یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروشگاهی گیفت کارت در کشور سایت فروشگاهی گیفت کارت (Giftcard.ir) می‌باشد که خدمات متنوعی به کاربران خود ارائه می‌کند.

این فروشگاه با داشتن ۱۱ سال سابقه و همچنین پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته می‌تواند به کاربران در مورد یک خرید مطمئن اطمینان خاطر بدهد.

این سایت همچنین دارای ویژگی هایی مانند تحویل فوری، درگاه‌های بانکی و SSl مطمئن است که می‌تواند رضایت کاربران را جلب کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها