|
کدخبر: 260425

نگاه ویژه مجلس به مطالبات معلمان در اجرای رتبه بندی

علی کریمی فیروزجایی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تلاش نمایندگان مجلس بر این است که حتماً مطالبات معلمان در آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان لحاظ شود.

آموزشی نگاه ویژه مجلس به مطالبات معلمان در اجرای رتبه بندی

علی کریمی فیروزجایی با اشاره به سرنوشت اجرای قانون رتبه بندی معلمان در کشور بیان کرد: در این رابطه دو تن از اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در کمیته تدوین آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان حضور دارند و توجه دارند که آیین‌نامه اجرایی این قانون مطابق با مصوبه مجلس تهیه و تنظیم شود.

این نماینده مجلس اظهارکرد: تلاش نمایندگان مجلس این است که حتماً مطالبات معلمان در آیین‌نامه اجرایی لحاظ شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تاکید کرد: در حال حاضر تدوین آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان در کمیته تدوین آیین‌نامه دولت در حال انجام است و طبق گفته وزیر آموزش و پرورش، نهایتاً تا یک هفته آینده نسخه نهایی آن به هیئت دولت ارجاع می‌شود.

این نماینده مجلس گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱، ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفته شده است و باید این قانون به طور دقیق اجرایی شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری بیان کرد: مصوبات دولت در هیئت تطبیق مصوبات دولت با قوانین مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد و در صورتی که ایرادی در آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان وجود داشته باشد، حتماً مجلس آن را رفع می‌کند.

منبع: بازار

ارسال نظر