|
کدخبر: 234163

عزم آموزش و پرورش برای بازگشایی کامل مدارس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: آموزش و پرورش استان باید بصورت جدی نسبت به واکسیناسیون دانش آموزان عمل کند تا بتوانیم مدارس را بازگشایی کنیم.

آموزشی عزم آموزش و پرورش برای بازگشایی کامل مدارس

علی‌اکبر عزیزی در نشست ستاد استانی مقابله و پیشگیری با کرونا استان در خصوص بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اظهار کرد: با توجه به تاکید رئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تلاش برای فراهم سازی زمینه بازگشایی کامل مدارس، مقرر شد آموزش و پرورش استان و دانشگاه‌ها پیگیری‌های لازم را انجام و این مهم را در اولویت اجرایی خود قرار دهند.

وی افزود: آموزش و پرورش استان باید بصورت جدی نسبت به واکسیناسیون دانش‌آموزان عمل کند و رعایت پوشش ماسک و فاصله اجتماعی در مدارس مورد توجه و نظارت قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان این‌که برای حل مسائل تهویه مدارس و کلاسها، اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان از طریق خیرین مدرسه ساز وارد شوند گفت: این مسئله باید حل شود و در جلسه آینده گزارش دهند که چه تعداد را حل کرده اند.

وی با اشاره به این‌که همه دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی و غیردولتی باید برای برگزاری تجمعات حتما دقت نظر لازم را داشته باشند، تصریح کرد: مسابقات ورزشی با حداقل تماشاچی برگزار و در برپایی نمایشگاه‌ها نیز شیوه نامه‌های بهداشتی به طور کامل رعایت شود همچنین مسئولین برگزار کننده باید متعهد به رعایت ، کنترل و نظارت باشند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها