|
کدخبر: 208412

نظر مجلس یازدهم و هیئت رئیسه درباره طرح رتبه بندی معلمان

کریمی فیروزجائی، ‌عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بر اهمیت اجرای طرح رتبه بندی معلمان کشور تأکید کرد.

آموزشی نظر مجلس یازدهم و هیئت رئیسه درباره طرح رتبه بندی معلمان

 علی کریمی فیروزجائی، عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس درباره آخرین وضعیت لایحه رتبه بندی معلمان، گفت: مجلس یازدهم یکپارچه از اجرای طرح رتبه بندی معلمان کشور حمایت می کند.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور از نهایی شدن اجرای طرح رتبه بندی معلمان کشور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد و افزود: این طرح به زودی پس از تصویب نمایندگان در صحن علنی مجلس و تأیید شورای نگهبان به دولت ابلاغ می شود.

نماینده مردم بابل با اشاره به مزایای اجرای این طرح خاطر نشان کرد: با اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمان، تحول و پویایی دستگاه تعلیم و تربیت عملیاتی می شود؛ آموزش و پرورش سنگ بنای توسعه هدفمند و علمی کشور است.

کریمی فیروزجایی با اشاره به اهمیت تولید فکر در تراز فرهیختگی در دستگاه تعلیم و تربیت افزود: محور بودن نیروی انسانی در روند توسعه کشور اعتبار آموزش و پرورش را افزون کرده است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم یادآور شد: روند تولید علم با رویکرد پژوهش محوری در آموزش و پرورش نیازمند تحول است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش خانواده ها در بالندگی دستگاه تعلیم و تربیت خاطر نشان کرد: همگرایی دستگاه تعلیم و تربیت با خانواده ها در نیل به شکوفایی و پیشرفت همه جانبه آینده سازان کشور ضرورت دارد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به آینده پژوهی در عرصه تعلیم و تربیت گفت: تأمین نیازهای علمی کشور در گرو تقویت آموزش و پرورش است. مجلس یازدهم در حمایت از آموزش و پرورش عزم قاطع دارد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران اظهار کرد: مجلس با کمک دولت طرح های توسعه در عرصه تعلیم و تربیت را پشتیبانی و تقویت خواهد کرد.

 

منبع: خانه ملت

ارسال نظر