|
کدخبر: 208326

طرح رتبه بندی معلمان در مجلس به جنجال کشیده شد

نمایندگان متقاضی بررسی اولویت دار لایحه رتبه‌بندی معلمان در جایگاه هیئت رئیسه مجلس تجمع کردند.

آموزشی طرح رتبه بندی معلمان در مجلس به جنجال کشیده شد
جلسه علنی امروز مجلس با حضور ۲۰۳ نفر از نمایندگان و به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد.

نمایندگان در ابتدای این جلسه به بررسی مواد باقی مانده طرح تسهیل در صدور مجوز‌های کسب و کار پرداختند.

اما در جریان بررسی این طرح در مجلس گروهی از نمایندگان متقاضی بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان با اولویت، که روز گذشته تذکرات متعددی را در این راستا در صحن مجلس ارائه کرده بودند، در جایگاه هیئت رئیسه تجمع کردند.

گفتنی است اکثر نمایندگان حاضر در جایگاه هئیت رئیسه مجلس، از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بوده‌اند.
 
روز گذشته محمد وحیدی طی تذکری در صحن علنی مجلس گفت: براساس ماده ۲۲، ۲۳ و ۲۴ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، رئیس مجلس و هیئت رئیسه در قبال انجام وظایف خود مسئول هستند.
 
مجلس یازدهم در طول عمر کاری خود بحث رتبه‌بندی معلمان را که در ۱۰سال گذشته نابسامان باقی مانده بود به مجلس آورد و به سرانجام رساند.

وی با اشاره به تقاضای بیش از ۱۰۰ نماینده برای بررسی اولویت دار لایحه رتبه‌بندی معلمان، اظهارداشت: با این حال تقاضا داریم تا هیئت رئیسه اجازه بررسی این موضوع را در صحن مجلس شورای اسلامی بدهد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیئت رئیسه به صحبت‌های آقای میرکاظمی و بذرپاش در جلسات غیرعلنی بسنده نکند و نگذارند رتبه‌بندی معلمان معطل بماند. نمایندگان مجلس یازدهم در این زمینه زحمت زیادی کشیدند و انتظار داریم در صحن مجلس به نتیجه برسد.

چندی پیش کلیات این لایحه در صحن مجلس به تصویب رسید و جهت بررسی جزئیات آن به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع شد. اکنون این لایحه آماده رسیدگی در صحن مجلس است.

 

منبع: میزان
  • دکتر حسن رزاقی. دکترای تجارت از دانشگاه luc مالزی ارسالی در

    من متاسفم که چرا اینقدر دستگاههای کشوروم سئولین مربوطه باروان وزندگی معلمان بازی میکنند .درجامعه ای که خط فقر۱۲ میلیون تو مان است ومعلم بیچاره زیرخط فقر حقوق میگی رد.یعنی ۷ تا ۸ میلیون تومان.در حالیکه بع ضی از دستگاهها هستنندکه کارکنان انها در ماه دهها میلیون تومان حقوق میگیرنند.ایا این عدالت است.چرا کسی نیست که بداد این ب یچاره ها برسد.!!!!

ارسال نظر