|
کدخبر: 207437

تکلیف کارنامه سبزها برای استخدام در آموزش و پرورش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به این که حل مشکل کارنامه سبزها نیز نیازمند منابع است افزود: بلافاصله پس از تامین منابع، مجلس برنامه‌ریزی‌های تقنینی لازم را ترتیب می‌دهد تا آزمونی فراگیر برای جذب ۲۰۰هزار معلم و ۵۰هزار پرسنل برای آموزش و پرورش برگزار شود.

نماینده مردم همدان در پاسخ به پرسشی در خصوص سرنوشت استخدام کارنامه سبزها گفت: واقع آن است که آموزش و پرورش کشور بیش از ۲۰۰هزار معلم و ۵۰هزار پرسنل نیاز دارد. این کمبودها به طور مستقیم در روند آموزشی کشور اثر دارد و در مسیر رشد کشور آسیب میرساند.

وی ادامه داد: بسیاری از کارنامه سبزها با نمرات بالایی از دانشگاه‌ها فارغ التحصیل شده‌اند و شایسته پوشیدن ردای معلمی و استخدام در آموزش و پرورش هستند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس خاطرنشان کرد: در شرایطی که سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ آغاز شده، اما بسیاری از استان‌ها و مناطق کشور با کمبود معلم روبه رو است. حل مشکل کارنامه سبزها نیز نیازمند منابع است. بلافاصله پس از تامین منابع، مجلس برنامه‌ریزی‌های تقنینی لازم را ترتیب می‌دهد تا آزمونی فراگیر برای جذب ۲۰۰هزار معلم و ۵۰هزار پرسنل برای آموزش و پرورش برگزار شود.

 

منبع: اقتصاد آنلاین
  • محمد ارسالی در

    قبل از برگزاری هر ازمون استخدامی باید کارنامه سبزها و قبول شدگان ازمون های استخدامی آموزش و پرورش در سال های 1399 و 1398 استخدام شوند پس از آن ازمون برگزار شود زیرا ممکن است بعضی از کارنامه سبزها شرایط سنی لازم را از دست داده باشند .

  • معصومه ارسالی در

    ما یک بار آزمون دادیم و قبول شدیم صلاحیت علمی ما ثابت شده است پس نیاز به آزمون م جدد نیست ضمنا شما برای تک تک گروه هایی ک ه استخدام کردین نیاز به تامین منابع نداش تید به کارنامه سبزها که رسیدید نیازمند ش دید؟ اولویت استخدام با کارنامه سبزها بود شما با علم به اینکه تمام کارنامه سبزها در روند استخدام مرحله مصاحبه حقشون ضایع شده اون هارو کنار زدید و گروه های متفرقه و ضعیف رو استخدام کردید. پس خطای خودتون رو با استخدام کارنامه سبزها بدون آزمودن مجدد و آزمونی دیگر جبران کنید. 💚💚💚💚

  • ناشناس ارسالی در

    سلام، کارنامه سبزهای آموزش و پرورش 99 همه از افرادی با سواد وتوانمندی هستند، لطفا حق آنها را ضایع نکنید،، گروه‌هایی که استخدام کردید ضعيف تر از کارنامه سبزها هستند،

  • جدگال ارسالی در

    کارنامه سبز ها 1401رااستخدام کنید چراجوانان رو اذیت مکنید گناه داره جناب وزیر محترم یوسف نوری به داد جوانان برسید متشکرم

  • جدگال ارسالی در

    کارنامه سبز ها رو استخدام کنید جناب وزیر آموزش و پرورش چرا جوانان بدبخت کردید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها