|
کدخبر: 207419

نحوه ارتقای رتبه معلمان برای افزایش حقوق مشخص شد

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: به ازای هر ارتقای در رتبه «معلم پایه به معلم ارشد ۲۵درصد» به مجموع حقوق دریافتی معلمان افزوده خواهد شد.

آموزشی نحوه ارتقای رتبه معلمان برای افزایش حقوق مشخص شد

احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به آخرین تصمیمات مجلس در خصوص روند تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان گفت: بعد از فراز و نشیب‌های فراوان لایحه رتبه‌بندی معلمان برای ورود به صحن، ۳۱شهریورماه در سامانه قوانین مجلس ثبت شد تا برای تصویب راهی صحن شود.

وی ادامه داد: این لایحه در سامانه کدگذاری شده و به زودی نمایندگان نظر نهایی خود را اعلام خواهند کرد. شور اول این لایحه با رای قاطع ۹۴ درصدی مصوب شد تا فرآیند رتبه‌بندی معلمان از حیث مهارت‌، توانمندی‌ و دانش در دستور کار قرار بگیرد.

این نماینده مجلس افزود: نهایتا کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تدابیری را برای حل این مشکلات در نظر گرفت تا از یک طرف منابع لازم و از سوی دیگر مکانیسم پرداخت‌ها مشخص شود. بر اساس این مکانیسم، دریافتی معلمان نباید کمتر از ۸۰ درصد حقوق هیات علمی باشد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس تصمیم کمیسیون آموزش به ازای هر ارتقای در رتبه «معلم پایه به معلم ارشد به ترتیب ۲۵درصد»، «معلم ارشد به معلم خبره، ۲۰درصد»، «معلم خبره به سرآمد، ۱۵ درصد»، «معلم سرآمد به استاد معلم، ۱۰ درصد»و در باقی موارد، ۵درصد به مجموع حقوق دریافتی معلمان افزوده خواهد شد.

 

منبع: فارس
  • محسن نوروزی ارسالی در

    جای تاسف دارد برای حاکمان ما ...به فرهنگ یان صبور وساعی که می رسند دم از کمبود بو دجه میزنند...براستی اگر راست میگویید چرا ی جلوی هزاران نجومی بگیر گردن کلفت را نم ی گیرید...که از خوردن زیادی در حال خفه ش دن هستن...که باید روزی پاسخگو شوند...

  • ناشناس ارسالی در

    حق ناس گردن امثال شما است که ده سال حق و حقوق واقعی یک معلم که خیلی خیلی بیشتر از وظیفه کار کرده است را پرداخت نکرده آید
    و این حق ناس تا ابد برگردنتان است

  • ناشناس ارسالی در

    ای کاش در این اسطبل بسته می شد و قانونی از اسطبل مجلس نما بیرون نمی آمد آخه تمام الاغ ها دلیلتان برای افزایش معکوس چی هس ت ؟؟؟؟ چرا رتبه پایین ۲۵ درصد و رتبه بال ا ۵ درصد ؟؟؟ جواب این سوال را بگویید رتب ه بندیتان نمی خواهیم بخوره تو سرتان کث افتهای کمتراز الاغ .
    شما تخم مرغ ر ا برای مردم بیچاره مدیریت کنید
    رتب ه بندی برای گور باباتان.

ارسال نظر