|
کدخبر: 204366

تحقق مطالبات فرهنگیان در اولویت برنامه های دولت

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با اشاره به نقش مهم فرهنگیان در عرصه تعلیم، تربیت گفت: با شکل‌گیری دولت جدید و وجود رئیس جمهور جامع، ولایت‌مدار و ظلم ستیز باید تحقق مطالبات و خواسته‌های فرهنگیان در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

آموزشی تحقق مطالبات فرهنگیان در اولویت برنامه های دولت

عبدالکریم جمیری صبح امروز در آیین نواخته شده زنگ ایثار و مقاومت در مدارس استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والامقام و رزمندگان جنگ تحمیلی ۸ ساله اظهار داشت: تقارن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس پیام‌ها، آموزه و درس‌هایی به جامعه دانش‌آموزی و فرهنگیان دارد که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی هفته دفاع مقدس را یادآور جانفشانی، فداکاری و ایثارگری رزمندگان در ۸ سال جنگ تحمیلی دانست و بیان کرد: رزمندگان دلیر اسلام برای صیانت از آب و خاک و دفاع از ارزش‌های الهی و انقلاب اسلامی وارد میدان شدند و تمام هستی و جان خود را فدا کردند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی باتأکید بر توجه به آموزه‌های ایثار و فداکاری در کلاس‌های درس تصریح کرد: تربیت دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی یکی از اولویت‌های گام دوم انقلاب است که دانش آموزان در چارچوب آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و شهدای والامقام دانش‌آموزان تربیت می‌شوند.

جمیری زنده نگه داشتن راه و حرکت شهدا را یکی دیگر از پیام‌های تقارن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس دانست و تأکید کرد: تعلیم و تربیت راه پیشرفت و توسعه کشور و جامعه محسوب می‌شود که باید این آموزش‌ها توام با فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد باشد.

وی علم و دانش را عامل پیشرفت، قدرت، استقلال، آزادی، عزت و افتخار جامعه دانست و تصریح کرد: جهتی که برای آموزش و تربیت دانش‌آموزان تبیین شده در راستای استقرار حاکمیت ارزش‌های الهی و مقاومت در برابر استکبار جهانی برای حفظ استقلال و آزادی ایران و ملت است.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نقش فرهنگیان در توسعه و پیشرفت جامعه را بسیار مهم و با اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: نقش فرهنگیان در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت بسیار حائز اهمیت است که در این حوزه بسیاری از معلمان و دانش‌آموزان جان خود را فدا کرده‌اند.

جمیری استمرار راه پرافتخار شهدا و ایثارگران را یک ضرورت دانست و بیان کرد: جنس نظام اسلامی ایران حرکت در مسیر انبیا الهی، ائمه طهارت علیه‌السلام و مبارزه با استکبار جهانی است که باید این فرهنگ در جامعه دانش‌آموزی متبلور شود.

وی حل مشکلات جامعه فرهنگی و آموزش و پرورش را مورد اشاره قرار داد و افزود: با شکل‌گیری دولت جدید و وجود رئیس جمهور جامع، ولایت‌مدار و ظلم ستیز باید تحقق مطالبات و خواسته‌های فرهنگیان در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه فرهنگیان در جامعه نقش مهم و ممتاز برای توسعه و پیشرفت دارند خاطر نشان کرد: معلمان، فرهنگیان و کارمندان آموزش و پرورش در جامعه نقش زیرساخت توسعه و پیشرفت دارند که توجه به مشکلات آنان امری مهم و ضروری است.

جمیری آموختن درس ایثار و مقاومت در مدارس را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: پیشرفت جامعه با نهادینه شدن فرهنگ ایثار، مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی محقق می‌شود که این مهم می‌تواند استقلال جامعه را حفظ و صیانت کند.

وی با بیان اینکه با گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی باید گام‌های بلندتر برداشته شود گفت: دانش‌آموزان سرمایه‌های مهم جامعه و انقلاب محسوب می‌شوند که باید راه و مسیر آنان در راستای آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی تبیین شود.

نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در ۲ هزار مدرسه استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در ۲ هزار مدرسه استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان فعالیت خود را در ۱۰ هزار کلاس آغاز کرده‌اند که توجه به فرهنگ ایثار و جهاد در اولویت قرار دارد.

علمیراد کرمی با بیان اینکه همه معلمان با واژه ایثار و شهادت آشنا هستند افزود: همه باید این واژه را در بین قشر دانش‌آموز نهادینه کنند.

وی با بیان اینکه ایثار و مقاومت در مکتب شهادت متبلور است افزود: ایران اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت را از مکتب عاشورا و اربعین حسینی آموخته که در ۸ سال دفاع مقدس به منصه ظهور در آمد و امروز باید دانش‌‌آموزان با این فرهنگ مانوس شوند.

وی افزود: زنگ ایثار و مقاومت در مدارس استان نواخته شد تا رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس برای دانش آموزان یادآوری شود.

در این آیین زنگ ملی و ایثار در مدرسه شاهد شهید مصطفی خمینی (ره) بوشهر نواخته شد.

منبع: تسنیم
  • علی ارسالی در

    فقط وعده دروغ..شما شیطان صفتید .شما ملعو نید .یک سال حق ما رو نیدید لعنت بر شما و آل شما باد یک معلم با سی سال خدمت.

  • انسان ارسالی در

    برایم ثابت شده شما جامعه معلمین را نخواسته،ومثل فرزند نامشروع خانواده کشوری به ان نگریسته می شود وخواه ناخواه محکوم به عدالتی،فقر مطلق خواسته شده،نادیده گرفتن به عمد،بی ابرویی حساب شده،وهمینطور مرگ تدریجی محکوهیم ولی یک هشدار از خانم یک دیبر فقیر به شما گور تعلیم واموزش،فرهنگ،تربیت که این کارهای مهم توسط معلم صورت می گیرد را نابود کردید مردم بدانند که داشتن نسل سازنده،بافرهنگ،درست به خاطر اشتباه شما از دست رفت وشما باعث ذلت ابدی مردم خواهید بود

  • خسروی ارسالی در

    ده سال منتظر رتبه بندی بودیم نشد تا زورکی بازنشست کردند .،عدالت وقانون درلفظ هست در عمل صفر

ارسال نظر