|
کدخبر: 204010

چرا حجم اینترنت رایگان معلمان و دانشجویان کاهش یافت؟

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اعتراض کاربران به حجم پایین اینترنت ارایه شده بیان کرد: اما با توجه به شتاب‌گیری فرآیند واکسیناسیون در کشور، نگاهمان این است که بتوانیم به‌سمت حضوری کردن آموزش حرکت کنیم.

آموزشی چرا حجم اینترنت رایگان معلمان و دانشجویان کاهش یافت؟

با توجه به آغاز سال جدید تحصیلی به‌صورت مجازی برای دومین سال متوالی و نیاز به زیرساخت‌هایی از جمله اینترنت برای دسترسی به محتوای آنلاین آموزشی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که در این مدت با ارائه اینترنت رایگان و رایگان کردن سامانه شاد و سامانه‌های آموزشی، تلاش کرده بود فرآیند آموزش را برای دانش‌آموزان و دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاهی تسهیل کند، بار دیگر به ارائه اینترنت رایگان اقدام کرد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اعتراض کاربران به حجم پایین اینترنت ارایه شده بیان کرد: برای حجم بسته مدنظر مطالعاتی صورت گرفته، اما با توجه به شتاب‌گیری فرآیند واکسیناسیون در کشور، نگاهمان این است که بتوانیم به‌سمت حضوری کردن آموزش حرکت کنیم. ما در وزارت ارتباطات متناسب با نیاز واقعی و امید به اینکه بخشی از آموزش حضوری شود، در ادامه کار در تعامل با بخش آموزش و در کنار نظام تعلیم و تربیت کشور خواهیم بود.

 

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها