|
کدخبر: 201898

چند معلم جدید امسال وارد کادر آموزش و پرورش می شود؟‌

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: امسال بیش از ۹۵۰۰ دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان (ورودی ۹۶) به مدارس وارد خواهند شد تا با به کار گیری مهارت های معلمی زمینه ساز تحول در مدارس باشند.

آموزشی چند معلم جدید امسال وارد کادر آموزش و پرورش می شود؟‌

آیین دانش آموختگی دانشجو معلمان ورودی ۹۶ دانشگاه فرهنگیان هرمزگان در روز شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ به صورت محدود حضوری و مجازی در سالن همایش‌های پردیس شهید بهشتی هرمزگان برگزار شد.

انصاری راد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در این مراسم با تبریک اتمام موفقیت آمیز دوره کارشناسی پیوسته از دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان به عنوان سفیران تحول و نوآوری در آموزش و پرورش و مجریان توانمند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب یاد کرد و افزود: از دانش آموختگان انتظار می‌رود با شور و نشاط جوانی در راه ارتقای کیفیت در مدارس همه تلاش خود را بکار گیرند.

وی ادامه داد: امسال بیش از ۹۵۰۰ دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان (ورودی ۹۶) به مدارس وارد خواهند شد تا با به کار گیری مهارت‌های معلمی زمینه ساز تحول در مدارس باشند.

منوچهر ضیایی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان نیز از دانش آموختگان به عنوان حاملان ارزش‌های والای دانشگاه یاد کرد و افزود: دانش آموختگان بهترین سرمایه‌های دانشگاه هستند که از این پس باید ارزش‌های والای دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر تعهد، فداکاری، امانت داری، مسئولیت پذیری، دلسوزی، مبانی تربیتی اسلام و انقلاب اسلامی را به نونهالان و نوجوانان این مرزم و بوم انتقال دهند.

وی ادامه داد: در شهریور امسال ٢٢٩نفر از این دانشگاه در مقطع کارشناسی پوسته فارغ التحصیل شدند.

ضیایی خاطرنشان کرد: در مهر ١٤٠٠ با ورود ٦٣٢ نفر دانشجوی جدید، تعداد دانشجویان این دانشگاه به ٢٢٤٩نفر و در ۸ رشته تحصیلی آموزش ریاضی، آموزش علوم، آموزش زیست شناسی، مشاوره، آموزش جغرافیا، آموزش علوم اجتماعی، علوم تربیتی و آموزش زبان عربی خواهد رسید.

وی اظهار امیدواری کرد که با پایان شرایط کرونایی، گردهمایی باشکوه دانش آموختگان ۹۵ و ۹۶ به صورت حضوری برگزار شود.

در ادامه نماینده اساتید، نماینده دانشجویان، مسئول نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه و ریاست پردیس خواهران مطالبی را عنوان کردند.

پخش کلیپ‌های خاطره انگیز دانشگاه، اهدای لوح یادبود به نمایندگان دانش آموختگان و قرائت سوگندنامه معلمی از جمله برنامه‌های آیین دانش آموختگی دوره ششم دانشگاه بود.

 

منبع: ایسنا
  • ن. ص ارسالی در

    باسلام، تو رو خدا یه فکری هم برای استخدا م مربیان پیش دبستانی که جزخانواده های ای ثارگری هستن، بکنید، تمام فرزندان ایثارگر برای تمام ادارات بخشنامه صادر شده به جز مربیان پیش دبستانی غیر دولتی، خب ما هم فرزندان ایثارگر هستیم

ارسال نظر