|
کدخبر: 165550

واکنش رئیس فراکسیون فرهنگیان به گلایه معلمان

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس به گلایه‌های معلمان فارغ‌التحصیل دانشسراها واکنش نشان داد.

آموزشی واکنش رئیس فراکسیون فرهنگیان  به گلایه معلمان

حمیدرضا حاجی‌بابایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مطالبه فرهنگیان فارغ‌التحصیل دانشسراها در خصوص فاصله خدمتی ایجاد شده، باید با توجه به رویکردهای قانونی پیگیری شود.

وی تأکید کرد: این گروه از معلمان که در آستانه بازنشستگی هستند، با اعلام عدم احتساب این سنوات که در مواردی به ۳ الی ۴ سال می‌رسد، به این رویکرد معترض هستند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس تأکید کرد: بر اساس قانون متعهدین خدمت این گروه از فرهنگیان از لحظه ورود به دانشسرا معلم محسوب می‌شوند و واجد تمام قوانین مترتب به فرهنگیان هستند.

وی تصریح کرد: براساس تعهدی که فرهنگیان مشمول این قانون ارائه کرده‌اند، از لحظه ورود به دانشسرا حق شرکت در آزمون هیچ دستگاه دولتی و غیر دولتی را نداشته‌اند.

حاجی بابایی گفت: متعهدین دانشسراهای منتظر خدمت بر اساس قوانین و تعهد خود عمل کرده‌اند وچه بسا فرصت‌های استخدامی دیگر را از دست داده باشند و این تعهد باید یک قرار دو طرفه باشد و وزارت آموزش و پرورش نیز براساس تعهدی که از این گروه در بدو ورود به دانشسراها مبنی بر لزوم ارائه خدمت در هر نقطه‌ای که مورد نیاز است، پایبند باشد.

وی گفت: با توجه به رأی دیوان، دولت هرچه سریع‌تر لایحه رفع مشکل این عزیزان را ارائه کند تامجلس بافوریت بررسی و تصویب کند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها