|
کدخبر: 194490

چگونه کاملترین مشاوره سئو سایت را در تهران بگیریم؟

با توجه به رشد کسب و کارهای اینترنتی، آشنایی با سئو سایت و بازاریابی دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای بهینه‌سازی سایت و کسب رتبه در گوگل (SEO) باید در جلسات مشاوره سئو سایت شرکت کنید. در مشاوره سئو سایت (SEO Consulting) کسب و کار شما مورد بررسی و آنالیز قرار می‌گیرد و سپس راه و روش تولید محتوا و بهینه‌سازی سایت در موتورهای جستجو به شما آموزش داده می‌شود. با انجام روش‌های صحیح بهینه‌سازی سایت، به هدف‌های اصلی خود یعنی افزایش ترافیک هدفمند و تأثیرگذار، بازگشت سرمایه و افزایش آگاهی از برند نزدیک خواهید شد. در واقع مشاور سئو به عنوان یک راهنما مسیر درست را به شما نشان می‌دهد و باعث می‌شود که موفق‌تر از رقبای خود پیش بروید. در این مقاله قصد داریم شما را با اسماعیل سحاب بهترین مشاور سئو سایت در تهران آشنا کنیم.

چگونه کاملترین مشاوره سئو سایت را در تهران بگیریم؟

مشاوره سئو سایت چیست؟

برای موفقیت در کسب و کار‌های آنلاین فقط طراحی یک سایت و معرفی خدمات یا محصولات کافی نیست. بلکه ارتقای سئوی سایت، دیده شدن توسط مخاطب هدف و نحوه معرفی محصولات اهمیت بیشتری دارد. اگر از همان ابتدای طراحی سایت از یک سئوکار حرفه‌ای و با تجربه مشاوره سئو سایت بگیرید، در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کرده‌اید. در مشاوره سئو سایت راهکارهای مفید و مناسب به شما ارائه می‌شود. با استفاده از این راهکارها و رعایت استانداردهای تولید محتوا راه رسیدن به موفقیت کوتاه‌تر خواهد شد. آمارها نشان می‌دهد که تقریباً 90 درصد از کاربران اینترنت پس از سرچ یک عبارت در گوگل، بلافاصله اولین لینک به نمایش درآمده را باز می‌کنند.

با عمل کردن به استراتژی‌ها و راهنمایی‌های ارائه شده در مشاوره سئو، به راحتی و در مدت کوتاهی می‌توانید رتبه سایت خود را افزایش دهید. خدماتی که در مشاوره سئو ارائه می‌شود عبارتند از تحلیل آنالیز‌های مربوط به افزایش بازدید، بررسی و تحلیل سئو سایت‌های رقیب، آموزش تولید و انتشار محتوای با کیفیت، روش‌های پیدا کردن کمپین تبلیغاتی، آموزش نحوه یافتن کلمات کلیدی پربازده، آموزش نحوه کار با جدیدترین الگوریتم‌ها، یاد دادن نحوه پیدا کردن و از بین بردن بک لینک‌های مضر، آموزش استفاده از انواع شبکه اجتماعی و غیره.

مشاور سئو کیست؟

 مشاور سئو (SEO Consulting) فردی است باتجربه که سابقه زیادی در زمینه سئو و بهینه‌سازی سایت دارد و با تکیه بر مهارت، دانش و تخصص خود پروژه‌های متعددی را به نتیجه دلخواه رسانده است. مشاور سئو یا متخصص سئو با جدیدترین روش‌های ارتقای سئو سایت و همچنین آخرین تغییرات گوگل به طور کامل آشناست‌ و قادر است باعث افزایش بازدید و ترافیک سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل شود و در نهایت به کسب و کار آنلاین شما رونق ببخشد. با توجه به وجود رقابت بسیار شدید بین کسب و کارهای مختلف، امروزه اکثر شرکت‌ها با پرداخت هزینه، از یک سئوکار حرفه‌ای و متخصص، مشاوره سئو سایت دریافت می‌کنند. پس از تحقیق و بررسی در مورد سوابق کاری، پرس‌وجو درباره اعتبار، در نظر گرفتن کیفیت خدمات سئو، سنجش قابلیت‌ها و مهارت‌ها می‌توانید مشاور سئو مورد نظر خود را انتخاب کرده و در مورد هزینه و نحوه پرداخت از او سوال کنید.

بعضی از مشاوران هزینه را به صورت ساعتی محاسبه می‌کنند و برخی دیگر با بر عهده گرفتن تمام پروژه در مورد قیمت با شما به توافق می‌رسند. به طور کلی تعرفه و قیمت مشاوره با توجه به نمونه‌کارها و میزان تخصص تعیین می‌شود. هزینه‌ای که بابت دریافت مشاوره سئو سایت پرداخت می‌کنید، در واقع یک نوع سرمایه‌گذاری در دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود و به مرور زمان سود زیادی به دست خواهید آورد. سئو تضمین‌کننده فروش بیشتر و درآمد بالای سایت شماست.

 مشاور سئو (SEO Consulting)

بهترین مشاور سئو سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • تسلط کامل به دانش سئو و بهینه‌سازی سایت
  • آشنایی کامل با الگوریتم‌های گوگل
  • داشتن تسلط کافی بر گوگل ترند، گوگل سرچ کنسول، گوگل ادز و گوگل آنالیتیکس
  • صادق بودن در مشاوره سئو سایت
  • داشتن نمونه‌کارهای بسیار قوی
  • متعهد بودن و پایبندی به اخلاق
  • ارائه بهترین نکات در جلسه مشاوره با توجه به بودجه
  • داشتن تفکر انتقادی و پیدا کردن راه‌حل خلاقانه برای اصلاح مشکلات سایت
  • اولویت‌بندی مراحل سئو از لحاظ میزان دشواری
  • داشتن مهارت تحقیق در مورد سایت‌های رقیب
  • داشتن مهارت کافی در ابزارهایی مانند Google’s Keyword Planner
  • داشتن قدرت تصمیم‌گیری
  • انعطاف پذیر بودن جهت تغییر در استراتژی‌ها در موارد خاص
  • داشتن تسلط کافی به مهارت‌های نوشتاری
  • توانایی انتخاب بهترین کلمات کلیدی
  • درک اصول طراحی وب و برچسب‌های متا

بهترین مشاور سئو سایت در تهران کیست؟

بهترین مشاور سئو سایت در تهران کیست؟

اسماعیل سحاب فارغ‌التحصیل رشته مهندسی فناوری اطلاعات بهترین مشاور سئو سایت در تهران است و به علم بهینه‌سازی سایت تسلط کامل دارد. برای دریافت مشاوره سئو سایت می‌توانید به مجموعه خدمات سئو اسماعیل سحاب با آدرس اینترنتی https://ismaeilsahab.ir/ مراجعه کنید. اکثر صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین علی رغم داشتن اطلاعات زیاد در زمینه شغلی خود، در مورد سئو سایت و رتبه‌گیری در موتور جستجو اطلاعات کافی ندارند. این افراد باید برای ارتقای سایت خود از یک مجموعه متخصص در حوزه سئو مشاوره دریافت کنند. به جای صرف هزینه‌های بی هدف در زمینه سئو، با مراجعه به این سایت و دریافت مشاوره سئو از اسماعیل سحاب می‌توانید ترافیک سایت خود را در موتورهای جستجو مانند گوگل افزایش دهید.

آقای سحاب برای همه پروژه‌ها نسخه واحدی نمی‌پپچد، بلکه با توجه به کاربران هدف و موقعیت بازار برای هر کسب وکار استراتژی خاصی در نظر می‌گیرد. توجه داشته باشید که در مشاوره سئو، خدمات طراحی سایت یا سئو انجام نمی‌شود بلکه کارشناس سئو با توجه به تشخیص هدف شما، راهکارهای صحیح و منطقی را ارائه می‌دهد تا با عمل کردن به راهکارها و راهنمایی‌های کارشناس سئو در یک رقابت آنلاین پیروز شوید و برای سایت خود رتبه برتر گوگل را کسب کنید.

نویسنده: رپورتاژ
  • sepehr bhurekhan ارسالی در

    سلام
    من از مشاوره تکنیکال مهندس سحاب استفاده کردم، خیلی مشاوره کاملی بود

  • محسنی ارسالی در

    مشاوره سئو قبل طراحی سایت هسش، حتما به دوستان توصیه می کنم که با مشاوره جلو برند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها