|
کدخبر: 50355

مانکن زنده پشت ویترین مغازه‌های تهران چه می‌کند؟

سردار رحیمی از ابلاغیه به پلیس امنیت عمومی پایتخت مبنی برخورد با عرضه‌کنندگان لباس‌های نا متعارفی که باعث برهم زدن هنجار‌های جامعه می‌شوند، خبر داد.

گسترش‌نیوز: در برخی مجتمع‌های تجاری بزرگ ما شاهد آن‌ هستیم دختران به عنوان مد زنده همچون آنچه در اروپا وجود دارد، قرار می‌گیرند. تعداد این مدلینگ‌ها در پاساژ‌های بالای شهر به کرات دیده‌ می‌شود.

این موضوع یکی از دغدغه‌هایی است که می‌تواند تبعات متفاوتی داشته‌ باشد. موضوعی مدل زنده پشت ویترین توسط انجیو‌ها در سراسر جهان مورد سرزنش است چرا که کرامت انسانی را زیر سوال می‌برد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در واکنش به فعالیت مانکن‌های زنده در برخی از فروشگاه‌های لباس در پایتخت اظهار کرد: قطعا این موضوع تخلف است و با اعلام موضوعات در خصوص فعالیت اینگونه افراد در پاساژ‌های تهران به پلیس، با افراد متخلف در راستای قانون برخورد خواهد شد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: طبق ابلاغیه‌ای که به پلیس اماکن پایتخت تهران ارسال کردیم مقرر شد تا با عرضه‌کنندگان لباس‌های نا متعارفی که باعث برهم زدن هنجار‌های جامعه می‌شوند و مسائل مربوطه را هم رعایت نمی‌کنند برخورد جدی با آنها شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها