|
کدخبر: 278259

کتابهای جامع کنکور خیلی سبز

فیزیک جامع خیلی سبز تجربی یکی از سری کتابهای جامع کنکور انتشارات سبز است که شامل مطالب کتاب درسی فیزیک دهم، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم می‌باشد‌.. برای یادگیری بهتر و عمیق‌تر مفاهیم درسی، کتاب کمک آموزشی عربی جامع خیلی سبز انسانی را پیشنهاد می‌کنیم.ریاضی جامع تجربی خیلی سبز یکی از سری کتابهای جامع کنکور انتشارات خیلی سبز است که شامل ریاضی دهم، یازدهم و دوازدهم می‌باشد‌.

داوطلبان کنکور برای اینکه بتوانند در کنکور سراسری رتبه خوبی کسب کنند باید در کنار مطالعه کتب درسی، کتاب‌های کمک آموزشی نیز تهیه کنند. تنوع بالای کتاب‌های کمک درسی موجود در بازار، انتخاب یک کتاب کنکور جامع و کامل را سخت کرده است. انتشارات خیلی سبز یکی از بهترین انتشاراتی کتاب‌های کنکور است که تمام نیازهای درسی دانش آموزان و داوطلبان کنکور را برطرف می‌کند. داوطلبان کنکور با خرید کتاب‌های جامع کنکور خیلی سبز می‌تواند تسلط خود را روی دروس عمومی و اختصاصی افزایش دهند و با تقویت مهارت تست زنی با آمادگی بیشتری سر جلسه کنکور حاضر شوند. در این نوشته قصد داریم شما را با برخی از سری کتاب‌های کنکور جامع خیلی سبز آشنا کنیم.

فیزیک جامع خیلی سبز تجربی

فیزیک یکی از دروس سخت و مهم برای داوطلبان کنکور تجربی و ریاضی است. با توجه به اهمیت این درس در کنکور، داوطلبان برای تسلط بیشتر روی مطالب درسی به کتاب کمک آموزشی نیاز دارند. فیزیک جامع خیلی سبز تجربی یکی از سری کتابهای جامع کنکور انتشارات سبز است که شامل مطالب کتاب درسی فیزیک دهم، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم می‌باشد‌. این کتاب کمک آموزشی در دو جلد برای داوطلبان کنکور رشته تجربی و ریاضی در انتشارات خیلی سبز تولید و در بازار منتشر شده است. این کتاب شامل تست‌های متنوع، درسنامه کامل و کاربردی و پاسخنامه تشریحی می‌باشد.

فیزیک جامع خیلی سبز تجربی

بررسی کتاب فیزیک جامع خیلی سبز تجربی

کتاب فیزیک جامع خیلی سبز تجربی برای رشته تجربی و ریاضی به صورت تک جلدی ارائه شده است که علاوه بر درسنامه، تست های تألیفی و کنکوری در انتهای کتاب پاسخنامه تشریحی کلیه سوالات نیز قرار دارد. در این بخش می‌خواهیم به بررسی سه بخش اصلی این کتاب کمک آموزشی اشاره کنیم‌.

درسنامه

درسنامه این کتاب آموزشی علاوه بر اینکه بسیار جامع و کاربردی است به صورت خلاصه نیز می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا کتاب درسی را کامل مطالعه کنید و سپس برای مرور مفاهیم و نکات مهم از درسنامه فیزیک جامع خیلی سبز تجربی کمک بگیرید. هم چنین درسنامه این کتاب کمک درسی علاوه بر مطالب درسی به نکات کلیدی و میان‌برهای تستی نیز پرداخته تا داوطلبان با کمک آنها بتوانند مهارت تست زنی خود را تقویت کنند.

تست

در بخش کتاب فیزیک جامع خیلی سبز تجربی، علاوه بر تست‌های تالیفی، تست‌های کنکور هم قرار دارد تا داوطلبان با انواع سوالات چهارگزینه‌ای آشنا بشوند و با آمادگی بیشتری در کنکور حاضر شوند. هم چنین قبل از تست‌های هر مبحث، تمرین‌هلی حل شده آن مبحث آورده شده است تا داوطلبان بیشتر با سبک تست‌ها آشنا شوند.

پاسخنامه

در انتهای کتاب فیزیک جامع خیلی سبز تجربی، پاسخنامه تشریحی قرار دارد. در پاسخنامه علاوه بر ارائه جواب صحیح تست، به دلیل غلط بودن سایر گزینه‌ها هم اشاره شده تا داوطلبان را در یادگیری بهتر مطالب درسی کمک کند.

عربی جامع خیلی سبز انسانی

عربی یکی از دروس مهم و تأثیرگذار در کنکور انسانی است. داوطلبان کنکور رشته انسانی برای اینکه بتوانند رتبه خوبی کسب کنند باید بتوانند درصد بالایی از سوالات درس عربی را پاسخ بدهند. برای یادگیری بهتر و عمیق‌تر مفاهیم درسی، کتاب کمک آموزشی عربی جامع خیلی سبز انسانی را پیشنهاد می‌کنیم.

عربی جامع خیلی سبز انسانی

بررسی عربی جامع خیلی سبز انسانی

درسنامه

درسنامه این کتاب با زبانی ساده به نکات مهم درسی و هرآنچه داوطلبان به آن نیاز دارند پرداخته است. یکی از قسمت‌های سخت کتاب عربی، قواعد آن می‌باشد که اکثر دانش‌آموزان با آن مشکل دارند. در این کتاب قواعد درس با بیانی ساده و به صورت کامل و جامع آورده شده است تا داوطلبان را در یادگیری بهتر و دقیق مطالب درسی کمک کند. درسنامه عربی جامع خیلی سبز انسانی شامل تیترهای لحظه، فن ترجمه، پرانتزباز و بخش واژگان می‌باشد. تمام دانش آموزان با هر سطح درسی می‌توانند از درسنامه این کتاب آموزشی استفاده کنند و تسلط خود را روی مباحث کتاب درسی افزایش دهند.

تست

این کتاب دارای تست‌های طبقه بندی شده از سطح ساده تا دشوار است. تست‌های کتاب عربی جامع خیلی سبز انسانی شامل واژگان، ترجمه، قواعد و درک مطلب می‌باشد. برخی از تست‌ها ستاره دار هستند که مربوط به مطالب خارج از کتاب درسی است و برای حل آنها باید از معلم خود کمک بگیرید. اگر شما درسنامه این کتاب را به خوبی مطالعه کرده باشید میتوانید به تمام سوالات پاسخ دهید و مهارت تست زنی خود را تقویت کنید.

پاسخنامه

این کتاب دارای پاسخنامه تشریحی می‌باشد که به تمام سوالات به صورت کامل پاسخ داده است. در این بخش علاوه بر پاسخ صحیح هر تست، ترجمه فارسی پاسخ هم آورده شده است. بخش انتهایی کتاب ضمیمه تعریب است که به تمام نکات مهم مربوط به ترجمه و تعریب پرداخته است.

ریاضی جامع تجربی خیلی سبز

ریاضی جامع تجربی خیلی سبز یکی از سری کتابهای جامع کنکور انتشارات خیلی سبز است که شامل ریاضی دهم، یازدهم و دوازدهم می‌باشد‌. این کتاب به تمام مطالب درسی به صورت کامل و جامع پرداخته است و با هدف کمک به داوطلبان کنکور برای موفقیت در آزمون سراسری تالیف و منتشر شده است. این کتاب به صورت دو جلدی در بازار عرضه شده که جلد اول شامل درسنامه و سوالات چهارگزینه‌ای و جلد دوم شامل پاسخنامه تشریحی می‌باشد.

ریاضی جامع تجربی خیلی سبز

بررسی ریاضی جامع تجربی خیلی سبز 

درسنامه

درسنامه این کتاب، مطالب و نکات مهم درس ریاضی را به صورت کامل و جامع و در عین حال خلاصه ارائه کرده تا به محدودیت زمانی داوطلبان کنکور برای یادگیری مطالب کمک کند. توجه داشته باشید درسنامه کتاب ریاضی جامع تجربی خیلی سبز برای دانش‌آموزان با سطح درسی متوسط به بالا طراحی شده است.

تست

این کتاب شامل 3406 تست است که از آسان به سخت چیدمان شده است. تست‌های پیشرفته و سخت در این کتاب علامت گذاری شده و دانش‌آموزانی که به دنبال سوالاتی فراتر از مطالب درسی هستند؛ می‌توانند سراغ این تست‌ها بروند. در این کتاب علاوه بر تست‌های تألیفی، سوالات کنکور سال‌های قبل هم ارائه شده است تا داوطلبان کنکور با حل تست های متنوع مهارت تست زنی خود را افزایش دهند.

پاسخنامه

انتهای جلد اول ریاضی جامع تجربی خیلی سبز پاسخنامه کلیدی و پاسخنامه تشریحی در جلد دوم ارائه شده است. پاسخنامه تشریحی این کتاب علاوه بر روش صحیح، به دلیل نادرستی بقیه گزینه‌ها نیز پرداخته است. به علاوه برای افزایش مهارت تست زنی، برای برخی از تست‌ها راه حل دوم ارائه شده است.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی برخی از کتاب‌های جامع کنکور انتشارات خیلی سبز اشاره کردیم. برای کسب رتبه برتر و قبولی در رشته مورد علاقه تان باید در کنار کتاب درسی، از کتاب‌های کمک آموزشی نیز استفاده کنید. گیومه یکی از معتبرترین فروشگاه اینترنتی کتاب است که انواع کتاب‌های کمک آموزشی از پیش دبستانی تا کنکور را ارائه می‌دهد. دانش آموزان و داوطلبان کنکور می‌توانند کتاب‌های کمک درسی مورد نیاز خود را با تخفیفات ویژه از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها