|
کدخبر: 136831

قیمت مسکن در پرمعامله‌ترین منطقه تهران + جدول

کف غالب نرخ‌های پیشنهادی فروشندگان در پرمعامله‌ترین بازار واحدهای مسکونی نوساز در محدوده ۴۰ میلیون تومان در هر مترمربع است.

راه و مسکن قیمت مسکن در پرمعامله‌ترین منطقه تهران + جدول

بررسی‌های میدانی از نبض بازار ملک نوساز (تا پنج سال ساخت) در منطقه ۵ به‌عنوان پرمعامله‌ترین منطقه تهران نشان می‌دهد، عموما کف نرخ‌های پیشنهادی واحدهای مسکونی نوساز در این منطقه در هر مترمربع در محدوده ۴۰ میلیون تومان است. به گفته مشاوران املاک، غالبا سقف نرخی که مالکان واحدهای نوساز در این منطقه پیشنهاد می‌دهند در محدوده ۵۰ میلیون تومان است.

همچنین در فایل‌های مورد بررسی عرضه شده در بازار معاملات مسکن، برای واحدهای مسکونی نوساز منطقه ۵ پایتخت، نرخ‌هایی در محدوده ۳۰ تا ۴۰ نیز میلیون تومان در هر مترمربع نیز دیده می‌شود. در عین حال در محلات قوی‌تر منطقه، نرخ‌های پیشنهادی برخی فروشندگان واحدهای مسکونی نوساز با قیمت‌های بیش از ۵۰ میلیون تومان در هر مترمربع هم ارائه شده است.

در مجموع برآیند بررسی‌ها نشان می‎‌‌دهد کف نرخ ملک(واحد مسکونی) نوساز در این منطقه غالبا بین ۳‌میلیارد تومان تا ۳‌میلیارد‌و‌۵۰۰ میلیون تومان برای واحدهای مسکونی با مساحت کمتر از ۹۰ مترمربع است.

بر اساس گزارشات رسمی اعلامی از سوی بانک مرکزی، منطقه ۵ تهران بیشترین معاملات ملکی را به خود اختصاص می‌دهد به طوری ‌که در مهر امسال از بیش از ۸۶۰۰ معامله مناطق بیست و دوگانه تهران، بیش از ۱۲۰۰ معامله مربوط به این منطقه بوده است.

قیمت_خانه

منبع: دنیای اقتصاد
  • ناشناس ارسالی در

    با سلام چه کسانی ۳میلیارد دارند کلید کلی د کلید و من دیگر هیچ وقت یادم نمیره خیلی رونق دادن با کلید؟

ارسال نظر