|
کدخبر: 295473

کشف روغن های تقلبی

فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و کشف کارگاه تولید روغن خوراکی تقلبی، در محدوده امین آباد شهر ری خبرداد.

جامعه کشف روغن های تقلبی

سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی ساماندهی انبارها و کارگاه‌های سطح فرمانده انتظامی شهرستان ری، تیمی از مأموران اطلاعات کلانتری ۱۷۳ این فرماندهی هنگام گشت زنی در محدوده امین آباد، متوجه فعالیت غیر مجاز یک کارگاه متروکه شدند، که به طرز مشکوکی یک دستگاه خودروی باربری به داخل انبار تردد دارد.

وی افزود: پس از بررسی و مراقبت‌های شبانه روزی مشخص شد مرد جوانی با استفاده از یک دستگاه خودروی باری با جمع آوری روغن‌های مصرف شده و غیرقابل مصرف از فست فودها و رستوران‌ها آنها را به این انبار متروکه انتقال می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه افزود: تحقیقات مأموران نشان از این داشت، این مرد جوان پس از اضافه کردن چندین مواد افزودنی و شفاف کننده، روغن‌های مصرف شده را مانند روغن تازه شفاف کرده و به صورت فله‌ای در بازار مصرف عرضه می‌کند.

وی عنوان کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی تیمی از مأموران به همراه نماینده اداره بهداشت به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند ضمن دستگیری متهم تعدادی تجهیزات کارگاهی کشف کنند.

سرهنگ طرهانی اضافه کرد: در این عملیات پلیسی بیش از ۵ هزار لیتر روغن تقلبی مصرف شده و غیر بهداشتی از این مکان کشف شد.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطر نشان کرد: با پلمب کارگاه متروکه متهم برای تحقیقات بیشتر به مقر پلیس انتقال و در اختیار مأموران برای ادامه تحقیقات اولیه و تکمیلی قرار گرفت.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها