|
کدخبر: 254502

غوغای سلبریتی مشهور در بازار رمزارزها

شرکت پرداخت ارزهای دیجیتال مون‌پِی (MoonPay) تقریباً ۱۶ درصد از سرمایه جمع‌آوری شده در آخرین دور تأمین بودجه خود را از افراد مشهور دریافت کرده است.

اقتصاد غوغای سلبریتی مشهور در بازار رمزارزها

حدود ۸۷ میلیون دلار از ۵۵۵ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری شده در این دور تأمین بودجه، از بیش از ۶۰ موسیقی‌دان، بازیگر و دیگر شخصیت‌های معروف، دریافت شده است.

از جمله افراد مشهوری که در این دور سرمایه‌گذاری شرکت کرده‌اند، می‌توان به اشتون کوچر (بازیگر)، جاستین بیبر (خواننده)، استیو آئوکی (موسیقی‌دان)، گوئینت پالتر (بازیگر)، متیو مک‌کانهی (بازیگر و کارگردان) و پاریس هیلتون (هنرپیشه)، اشاره کرد.

این موضوع، افزایش علاقه سلبریتی‌ها به ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد. در واقع، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFTها) و فناوری بلاکچین که زیربنای آنهاست، این پتانسیل را دارند که صنعت موسیقی، فیلم، مد و بازی را متحول کرده و کنترل تأمین مالی، مالکیت معنوی و فروش مستقیم آثار را به دست خود سازندگان بدهند – بدون نیاز و وابستگی به اشخاص ثالث.

چندین نفر از افراد مشهوری که نام آنها در فهرست سرمایه‌گذاران مون‌پِی به چشم می‌خورد، مانند جاستین بیبر و پاریس هیلتون، از مدت‌ها قبل با خرید توکن‌های NFT از کلکسیون‌های بزرگ، قدم به دنیای کریپتو گذاشته بودند.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر