|
کدخبر: 325821

بازار خودرو تکان خودرو / خودروهای داخلی وارد کانال افزایش قیمت شدند

بر اساس گزارش‌های امروز، چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، قیمت خودروها در بازار افزایش یافته است. در برخی موارد، قیمت‌ها تا ۹۰ میلیون تومان بالا رفته است. این افزایش قیمت، هم در بازار خودروهای داخلی و هم در بازار خودروهای مونتاژی مشاهده می‌شود.

اقتصاد بازار خودرو تکان خودرو / خودروهای داخلی وارد کانال افزایش قیمت شدند

بر اساس گزارش‌های بازار خودرو، پس از دو هفته رکود و افت ناچیز قیمت‌ها، امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، قیمت‌ها افزایشی شده است. از صبح امروز، اغلب محصولات داخلی و مونتاژی افزایش نرخ داشته‌اند. در برخی موارد حتی یک خودرو وارداتی همچون هونگچی H۵، تا بالغ بر ۹۰ میلیون تومان گران‌تر شده است.

این افزایش قیمت‌ها، در پی افزایش نرخ ارز در بازار آزاد روز گذشته اتفاق افتاده است. همین موضوع باعث شده تا قیمت‌های خودرو نیز بلافاصله دچار رشد شوند.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودرو از ابتدای روز جاری تغییر چندانی پیدا نکرده است.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی، رشد چند درصدی نسبت به روز گذشته دارد.

کوییک S دنده‌ای یکی از هاچ‌بک‌های اقتصادی سایپاست که نسبت به روز گذشته چهار میلیون تومان گران‌تر شده و با ۴۳۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G استاندارد جزو معدود محصولات شرکت سایپا به شمار می‌رود که از ابتدای امروز هفت میلیون تومان رشد نرخ دارد و با ۷۴۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای یکی از رکوردداران افزایش نرخ در بازار خودروهای داخلی به شمار می‌رود که با رشد ۲۰ میلیون تومانی نسبت به ابتدای روز، به نرخ ۷۵۶ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس توربو اتوماتیک که روز گذشته رکورددار افت نرخ در بازار داخلی بود، امروز رکورد رشد نرخ را زد و ۴۵ میلیون تومان افزایش یافت. این خودرو هم‌اکنون با یک میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

خودرو-داخلی1

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی هم از صبح امروز صعودی گزارش می‌شود.

جک J۴ آپشنال یکی از ارزان‌ترین محصولات کرمان موتور محسوب می‌شود که از صبح امروز ۱۳ میلیون تومان گران‌تر شد و به ۸۴۰ میلیون تومان رسید.

ام‌وی‌ام X۳۳ کراس اتوماتیک جدیدترین کراس‌اوور اقتصادی مدیران خودرو است که رشد ۲۰ میلیون تومانی را به ثبت رساند و با یک میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ هفت نفره که محصول جدید گروه بهمن به شمار می‌رود، تنها در یک روز توانسته ۶۰ میلیون تومان گران‌تر شود و رکورد رشد نرخ محصولات مونتاژی را نصیب خود کند. این خودرو هم‌اکنون با دو میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

خودرو-خارجی2

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها