|
کدخبر: 321995

معرفی بهترین جارو رباتیک بازار ایران

images_1709550056_65e5a9e8146e9.png

تکنولوژی در خانه

نظافت و آشپزی از جمله فعالیت هایی است که روزانه به آن ها می پردازیم و زمان زیادی را صرف انجام آن ها می نماییم . گاهی برای انجام این فعالیت ها انرژی بسیاری را صرف می کنیم و دیگر زمان و انرژی لازم جهت رسیدگی به کارهای مورد علاقه مان را نداریم . خوشبختانه تکنولوژی به کمک ما آمده است و ابزارهایی تولید شده اند که سرعت و راحتی را به ما هدیه می دهند . ابزارها به گونه ای طراحی می شوند که کاربری آسانی داشته باشند تا تمامی افراد بتوانند به راحتی از آن ها استفاده نمایند . دو محصولی که می توانند در آشپزخانه مانند یک دستیار حرفه ای باشند خردکن و سرخ کن بدون روغن می باشد . همچنین بهترین و پرطرفدارترین ابزار نظافتی جاروهای رباتیک هستند . استفاده از تکنولوژی بهترین راه حل برای جلوگیری از هدر رفتن زمان شما می باشد .

بهترین جارو رباتیک بازار

جارو رباتیک یوفی درفروشگاه مدرن کالا در صدر جدول پرفروش ترین ها قرار گرفته است . این محصول فوق العاده علاوه بر کاربرد بسیاری که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است . با داشتن این محصول با یک تیر دو نشان زده اید چرا که علاوه بر نظافت خشک ، توانایی نظافت تر را دارد . مجهز به ناوبری لیزری iPath برای اسکن محیط  می باشد و از سنسورهای فوق العاده حساسی برخوردار است که مانع برخورد آن با اشیاء و سقوط از ارتفاع می شود . قابلیت نظافت فرش ، موکت و سطوح سرامیکی و پارکت را دارد و براساس سطوح مختلف قدرت مکش دستگاه تغییر می کند .  یک باتری قدرتمند که با هر بار شارژ قابلیت نظافت 180 متر مربع را دارد . این دستگاه قابلیت اتصال به اینترنت را دارا می باشد و شما با نصب اپلیکشن مخصوص آن می توانید از تلفن همراه خود عملکرد آن را کنترل نمایید.

خردکن سیلور کرست

خردکن سیلور کرست اصل در فروشگاه مدرن کالا یکی از آن ابزارهای فوق العاده است که زمان آماده سازی مواد اولیه پخت و پز را به صورت چشمگیری کاهش می دهد. با داشتن این خردکن فوق العاده دیگرنیازی به استفاده از چاقو و ساعت ها خرد کردن نیستید . کافی است با فشردن یک دکمه در چند ثانیه هر آنچه که لازم دارید را خرد نمایید.مخزن این خردکن دارای ظرفیت 3.8 لیتر است و از جنس پیرکس می باشد. محتویات داخل مخزن قابل رویت است و به راحتی می توانید میزان خرد شدن مواد غذایی را کنترل نمایید.توان آن 3000 وات و تیغه های آن از جنس تیتانیوم است که توانایی خرد کردن انواع مواد غذایی از جمله گوشت ، مرغ، سبزیجات را دارد.

images_1709550094_65e5aa0e42495.jpg

سرخ کن حرفه ای و اقتصادی

سرخ کن سیلور کرست اصل یکی دیگر از محصولات برند سیلور کرست می باشد که توانسته است مخاطبین بسیاری را به خود جذب کند . این محصول فوق العاده دارای یک طراحی بسیار مدرن و حرفه ای می باشد که جلوه زیبایی به آشپزخانه شما می بخشد . بدنه این محصول عایق حرارتی است و گرما را به بیرون از دستگاه انتقال نمی دهد .  ظرفیت این محصول 8 لیتر و از جنس تفلون نچسب می باشد . دارای توان 2400 وات است . 10 برنامه پخت به صورت پیش فرض برای آن در نظر گرفته شده است که به راحتی با انتخاب هریک از آن ها دما و زمان به صورت اتوماتیک تنظیم میگردد . برای سرخ کردن سیب زمینی، مرغ، گوشت، انواع استیک و برای درست کردن کیک و نان حتی سبزیجات و درست کردن غذاهای رژیمی کاربرد دارد . همچنین امکان تنظیم به صورت دستی نیز فراهم می باشد .

چرا باید از تکنولوژی استفاده نماییم؟

با استفاده از تکنولوژی آسایش و سلامتی را به خود هدیه می دهید . اگر شما یک کودک و یا حیوان خانگی در خانه دارید نظافت هر روز خانه ضروری است یک جارو رباتیک  به صورت کاملا حرفه ای این کار را برای شما انجام می دهد . با خردکن ، ایمن آشپزی کنید و وقت خود را هدر ندهید. جایگزین مناسب چاقو ، رنده و حتی چرخ گوشت است همچنین می توانید مواد غذایی را با آن میکس نمایید . با سرخ کن بدون روغن دیگر احتیاج به مصرف روغن ندارید و با کاهش چشمگیر مصرف روغن از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری کنید . اگر به دنبال تحول در سبک زندگی خود هستید از تکنولوژی های روز استفاده نمایید .

images_1709550153_65e5aa4951272.jpg

چرا از فروشگاه مدرن کالا خرید کنیم ؟

شما می توانید محصولات معرفی شده در این مقاله را از فروشگاه های مدرن کالا ، دیجی کالا ، ایماز ، ترب ، با سلام تهیه نمایید. اما یک تفاوت عمده بین خرید از مدرن کالا و دیگر فروشگاه ها وجود دارد. مدرن کالا برای تضمین اصالت کالاهای خود ، آن ها را با گارانتی معتبر و شرکتی ارائه می دهد. با توجه به بازار آشفته لوازم خانگی و افزایش روز شمار کالاهای تقلبی این یک مزیت بزرگ به شمار میرود. با فروشگاه مدرن کالا آسایش و اصالت را به خانه خود ببرید .

برای خرید و مشاوره رایگان می توانید از طریق سایت مدرن کالا و یا با شماره 09128164358 با ما در ارتباط باشید.

منبع :WWW.modernkala.shop

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها