|
کدخبر: 44721

پایان فراخوان دومین جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی

برگزارکنندگان فقط ۵ روز مهلت دارند!

از سال گذشته رویدادی باعنوان «نخستین جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی» متولد شد که توجه اهالی این صنعت را به‌سوی خود جلب کرد و به‌دلیل استقبال از آن، امسال نقش این رویداد ویژه‌تر خواهد بود.

گسترش نیوز: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، دومین دوره جشنواره ملی پوسترهای صنعت نمایشگاهی از ۲ تا ۵ اسفند ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. این رویداد تنها جشنواره فرهنگی مرتبط با صنعت نمایشگاهی در کشور است که به همت موسسه فرهنگی و مطبوعاتی صمت کلید خورده و این موسسه میزبانی از شرکت‌های برگزارکننده در همه استان‌ها را برعهده گرفته است.

jashnvare-poster-03.JPG

دبیرخانه دومین جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی از چند ماه پیش شروع به فعالیت و جمع‌آوری آثار مرتبط کرده و حالا پس از چند ماه تلاش، زمان زیادی به پایان فراخوان و شروع داوری باقی نمانده است. به گفته میلاد محمدی، دبیر جشنواره پوسترهای صنعت نمایشگاهی، دوشنبه ۱۵ بهمن آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد ملی است.

میلاد محمدی در گفت‌وگو با صمت با اشاره به استقبال فرهنگی از یک رویداد صنعتی اظهار کرد: استقبال از دوره دوم به لطف خدا مطلوب بود و توانستیم پذیرای بیش از ۴۰ عنوان نمایشگاهی در این دوره باشیم.

وی با اشاره به محدودیت زمان در ارسال آثار به دبیرخانه موسسه فرهنگی و مطبوعاتی صمت تصریح کرد: احتمال تمدید فراخوان بسیارکم است. با توجه به موضوع داوری پوسترها و محدودیت‌های زمانی در معرفی برگزیدگان ممکن است پس از ۱۵بهمن قادر به دریافت آثار تازه نباشیم؛ بنابراین شرکت‌هایی که قصد حضور دارند، بهتر است هر چه سریع‌تر نسبت به حضور اقدام کنند.

فقط ۵ روز دیگر زمان باقی مانده است!

به گزارش دبیرخانه دومین جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی استقبال از این رویداد همچنان ادامه دارد. در میان این استقبال گسترده می‌توان آثار مجموعه‌هایی همچون شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به‌عنوان یکی از ۳ مجموعه برتر کشور در حوزه برپایی رویدادهای تخصصی و بین‌المللی کشور، مجموعه رستاک پادویژن به‌عنوان مجری برگزاری رویدادهای حوزه معدن، طلا، جواهر و گردشگری، شرکت نمایشگاهی الوند کیان خلیج‌فارس، هفتواد، راهکار تجارت، مدیریت کوشا و آرتانمانگر اردبیل را مشاهده کرد.

فقط ۵روز به پایان مهلت فراخوان ارسال آثار باقی مانده است. برگزارکنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی و ملی می‌توانند پوسترهای مربوط به رویدادهای منتخب خود که از یک فروردین ۹۷ تا پایان اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار شده یا می‌شوند را در مدت باقیمانده به دبیرخانه جشنواره به نشانی (تهران-خیابان قائم‌مقام فراهانی-بالاتر از مطهری-کوچه آزادگان-پلاک ۲۶-موسسه فرهنگی‌ومطبوعاتی صمت)، نشانی الکترونیک این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یا @gostaresh_pm در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

دومین جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی مانند دوره پیشین آن، همزمان با سمینار و نمایشگاه صنعت نمایشگاهی از ۲ تا ۵ اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها