|
کدخبر: 44559

در آستانه دومین جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی مطرح شد

کلید موفقیت در دست طراحان است

برنده جایزه نخست پوستر نمایشگاهی در اولین دوره جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی معتقد است در حوزه پوسترهای نمایشگاهی کلید موفقیت در دست یک طراح حرفه‌ای و خلاق است.

گسترش نیوز: در آستانه برپایی این جشنواره، صمت به سراغ برنده جایزه نخست پوستر نمایشگاهی در اولین دوره جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی رفته است.

jashnvare-poster-03.JPG

کاوه فاضل، مدیر برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی سنگ‌های تزیینی، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه در گفت‌وگو با گسترش نیوز با ابراز خرسندی از کسب مقام اول در جشنواره پوسترهای نمایشگاهی در سال۹۷، درباره اهمیت طراحی پوسترهای حرفه‌ای برای نمایشگاه‌های بین‌المللی گفت: اگر به نمایشگاهی لفظ بین‌المللی می‌دهیم و آن را رویداد جهانی معرفی می‌کنیم باید تمام جزییات آن دارای پتانسل‌های حرفه‌ای باشد.

fazel.jpg

وی با اشاره به جایگاه پوستر در برپایی رویداد نمایشگاهی ادامه داد: عنوان بین‌المللی برای یک نمایشگاه ارزش زیادی دارد و به همین دلیل طراحی پوستر آن باید توسط طراح حرفه‌ای انجام شود. طراح حرفه‌ای می‌تواند خلاقیت و تفکر روی انتقال موضوع داشته باشد.

فاضل تصریح کرد با توجه به اهمیت پوسترهای نمایشگاهی در جشنواره امسال نیز شرکت خواهد کرد.

در جریان برپایی نخستین جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی، شرکت روشان روز با پوستر نهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزیینی، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه توانست رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

امسال قرار است دومین جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی مانند دوره نخست از ۲ تا ۵ اسفند و در سایت تهران برگزار شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها