|
کدخبر: 44487

در آستانه دومین جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی

پوستر، شناسنامه یک رویداد است

روزبه‌روز به زمان برپایی دومین جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی نزدیک‌تر می‌شویم. رویدادی که می‌خواهد با ایجاد رقابت در عرصه طراحی پوستر، جایگاه آن را در میان اهالی صنعت نمایشگاهی بالاتر ببرد. نباید فراموش کرد که پوستر هر نمایشگاه شناسنامه یک رویداد است و به‌همین دلیل باید به کمک برپایی چنین رویدادهایی راهی برای جدی‌تر‌گرفتن آن ایجاد کرد.

مهدیه علی‌احمدی‌پور مدیر برگزار‌کننده رویدادهای نمایشگاهی و مدیرعامل شرکت هفتواد در گفت‌وگو با گسترش نیوز به ارزیابی وضعیت پوسترهای نمایشگاهی پرداخت و گفت: پوستر هر نمایشگاه به عنوان شناسنامه یک رویداد و یکی از ابزارهای معرفی و جذب مخاطب و بازدیده‌کننده در زمان تبلیغات است و برای همین، وجود پوستر برای هر رویداد امری ضروری و مهم است که متاسفانه شاید زیاد جدی گرفته نمی‌شود.

jashnvare-poster2.jpg

احمدی‌پور در پاسخ به این پرسش که جشنواره‌هایی مانند جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی چقدر می‌تواند به بهبود کیفیت پوسترهای نمایشگاهی کمک کند، پاسخ داد: تاثیر برگزاری جشنواره پوسترهای نمایشگاهی بر روند بهبود کیفیت پوستر‌ها تاثیر قابل‌توجهی دارد چون وقتی طراح یا مجری یک رویداد مطمئن باشد که پوستر طراحی شده به نمایش گذاشته خواهد شد و درباره آن قضاوت‌های تخصصی اتفاق خواهد افتاد، به این موضوع با نگاهی ویژه خواهد پرداخت و همین نگاه جدی باعث بهبود کیفیت کارهای جدید خواهد شد. جا دارد از موسسه فرهنگی و مطبوعاتی وزین صمت برای زنده کردن و پرداختن به این موضوع مهم تشکر کرد.

ahmadinama.jpg

این مدیر برگزاری رویدادهای بین‌المللی نمایشگاهی همچنین گفت: ما در نخستین دوره برپایی این جشنواره با ۴ عنوان پوستر شرکت کردیم و یکی از پوسترهای ارائه شده به‌عنوان پوستر منتخب داوران انتخاب شد. امسال نیز در دومین دوره، حضوری فعال خواهیم داشت.

امسال قرار است دومین جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی مانند دوره نخست از ۲ تا ۵ اسفند و در سایت تهران برگزار شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها