|
کدخبر: 38005

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با گسترش‌نیوز:

میزبان دوره دوم جشنواره پوسترهای نمایشگاهی خواهیم بود

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما آمادگی داریم که امسال، دوباره میزبانی از جشنواره ملی پوسترهای صنعت نمایشگاهی را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران داشته باشیم.

عباس قبادی در گفت‌وگو با گسترش نیوز اظهارکرد: موسسه فرهنگی و مطبوعاتی صمت طی سال‌های اخیر همواره تاثیر مطلوبی در حوزه نمایشگاه‌ها به جای گذاشته است.

وی تصریح کرد: چه در حوزه برگزاری میزگردهای تخصصی مرتبط با چالش‌های این صنعت، چه در حوزه پوشش رسانه‌ای رویدادهای نمایشگاهی در داخل و خارج کشور و چه در زمینه ارائه راهکارهای فرهنگی برای تقویت زیرساخت‌های مربوط به نمایشگاه‌ها.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در ادامه افزود: یکی از بهترین نمونه‌های ظهور و بروز صمت در صنعت نمایشگاهی برگزاری جشنواره ملی پوسترهای صنعت نمایشگاهی بود که به صورت ملی و با مشارکت همه دست اندرکاران برگزاری رویدادهای مختلف در سراسر کشور برگزار شد و الیته بی‌آنکه از سوی نهادهای دولتی مورد حمایت قرار بگیرد با هزینه بخش خصوصی به سرانجام رسید و با استقبال خوبی هم مواجه شد.

قبادی در پایان اظهارکرد: من امیدوار هستم که روزنامه صمت همچنان به فعالیت‌های حرفه‌ای و تخصصی خودش در این رابطه ادامه بدهد و هرسال شاهد برپایی جشنواره پوسترها باشیم. از طرفی ما آمادگی این راداریم که اسفندماه امسال، دوباره میزبانی از این جشنواره را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران داشته باشیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها