|
کدخبر: 30050

جاذبه‌ای به نام جشنواره پوسترهای نمایشگاهی

حسین اسفهبدی در آیین اختتامیه نخستین رویداد صنعت نمایشگاهی ایران از جشنواره پوسترهای نمایشگاهی به عنوان جاذبه این رویداد یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران در آیین اختتامیه نخستین رویداد صنعت نمایشگاهی ایران گفت: در طول سال‌های گذشته، وظیفه صدور مجوزهای رویدادهای نمایشگاهی به مدت ۹ ماه به شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران واگذار شد، اما پس از مدتی به درخواست ما وظیفه صدور مجوزها به سازمان توسعه تجارت بازگشت. با این حال امروز معتقدم در صورت تداوم روال قبلی و با توجه به رشد انجمن برگزار کنندگان رویدادهای نمایشگاهی این وظیفه را به انجمن واگذار می‌کردم.

وی با اشاره به رشد صنعت نمایشگاهی گفت: در طول سال‌های گذشته نه انجمن قدرت کافی داشت و نه رویدادها به قوت فعلی بودند. به عبارت دیگر باید گفت رشد و رونق صنعت نمایشگاهی با سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست.

اسفهبدی همچنین ایده جشنواره ملی پوسترهای صنعت نمایشگاهی را در شرایط فعلی اثرگذار دانست و گفت: بسیار خوشحالم که در کنار این رویداد، ما شاهد برپایی نخستین جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی با همت و حمایت موسسه مطبوعاتی و فرهنگی صمت با مدیر مسئولی ناصر بزرگمهر بودیم. علاوه بر این همت و سخت کوشی میلاد محمدی به عنوان دبیر برپایی این جشنواره قابل تقدیر است.

esfahbodi.jpg

رییس منطقه‌ای یوفی در خاورمیانه و آفریقا تصریح کرد: مهم‌ترین نکته‌ای که جذابیت این جشنواره را بیشتر کرده آن است که دو پوستر برگزیده از استان‌ بوشهر هستند و این نکته جای خوشحالی بسیاری دارد. این موضوع نشان می‌دهد ما طراحان برجسته بسیاری در شهرستان داریم، اما فرصت برای حضور آنان در چنین رویدادهایی کم است. علاوه بر این نگاهی به پوسترهای منتخب داوران نشان می‌دهد استان‌های بوشهر و خوزستان بیشتر از سایرین توانسته‌اند در این شاخه خود را نشان دهند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها