|
کدخبر: 249408

خیز استان سمنان برای تنظیم بازار شب عید

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت سمنان در بیست‌ویکمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: ۸۱۷ تن میوه شب عید شامل ۵۵۲ تن پرتقال و ۲۶۶ تن سیب از ۲۴ اسفندماه در مراکز مشخص‌شده این استان، توزیع می‌شود.

حمیدرضا مداح افزود: در آستانه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، طرح نظارتی ویژه نوروز و رمضان در استان اجرا می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان، ادامه دارد.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان بیان کرد: بازدید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالاهای اساسی به‌صورت روزانه و در قالب گشت‌های مشترک با همکاری دستگاه‌های مرتبط انجام می‌شود.

مداح ادامه داد: طرح درج قیمت تولیدکننده در سه نوبت انجام شده که در کاهش قیمت‌ها به‌ویژه در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی عنوان کرد: ثبات نسبی در قیمت گوشت مرغ و تخم‌مرغ نیز در استان مشاهده می‌شود و هیچ‌گونه کمبودی در خصوص توزیع این کالاها در استان وجود ندارد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت سمنان توضیح داد: بازارچه‌های عرضه مستقیم کالاهای اساسی و میوه و تره‌بار در نقاط مختلف استان به‌منظور عرضه مستقیم کالا، فعالیت می‌کنند و هم‌استانی‌ها می‌توانند کالاهای خود را بی‌واسطه از این مراکز تهیه کنند

 

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها