|
کدخبر: 296462 امیرمحمد درویش

اختصاصی گسترش نیوز؛

بازار اجاره اتوبوس داغ شد / ۱۰ ساعت ۵ میلیون ناقابل

بازار اجاره اتوبوس بسیار پر رونق است به گونه‌ای که مداراس و ادارات برای برگزاری مراسم‌های خود و همچنین اردوهای برون شهری اقدام به اجاره اتوبوس می‌کنند.

خودرو بازار اجاره اتوبوس داغ شد / ۱۰ ساعت ۵ میلیون ناقابل

اتوبوس‌های اجاره‌ای به آن دسته از اتوبوس‌هایی گفته می‌شوند که یک تیم متشکل از ۳۰ نفر به بالا، آن را برای سفرهای داخل شهری یا برون شهری انتخاب می‌کنند. این اتوبوس‌ها خدماتی را نیز به مسافران ارائه می‌دهند. بیمه مسافران، میان وعده و همچنین وعده‌های غذایی از جمله این خدمات هستند. البته این نکته قابل ذکر است که تعدادی از این اتوبوس‌ها این خدمات را ارائه نمی‌دهند و فقط همان مسیر رفت و برگشت را می‌روند.

رنت-اتوبوس

اجاره اتوبوس برای مدارس

اجاره اتوبوس برای مدارس و برگزاری تور شرایط متفاوت دارد. هزینه اجاره اتوبوس برای تور بر اساس مسافت طی شده محاسبه می‌شود. اتوبوس‌های در نظر گرفته شده برای تور جزو خودروهای با کیفیت هستند و بیشتر این اتوبوس‌ها امکانات رفاهی مانند وای فای و امکانات سرمایش و گرمایش حرفه‌ای را دارا هستند. درصورتی که بخواهند شخصی مسلط به چند زبان خارجی، تور را همراهی کند، بسیاری از این شرکت ها، فردی را مسلط به چند زبان در اختیار تور قرار می‌دهد که افراد را همراهی کند.

رنت-اتوبوس۲

اجاره تور برای سفرهای زیارتی کمی تفاوت دارد. اجاره اتوبوس برای این مدل از سفرها، حتما به صورت با راننده است و راننده دیگری نمی‌تواند اتوبوس را اجراه کند. یک راننده از سوی شرکت اجاره اتوبوس، به کاروان زیارتی معرفی می‌شود و تمامی مسئولیت‌ها اعم از هزینه سوخت، جریمه‌های احتمالی و... بر عهده شخص راننده خواهد بود. در این صورت اگر به دلیل سرعت بالا و بروز هرگونه تخلف توسط راننده، پلیس جلوی اتوبوس را گرفته و اعمال جریمه کند، پولی از کاروان زیارتی دریافت نخواهد شد. کاروان‌های زیارتی سفرهای بسیاری دارند و در تمام فصل‌های سال، کاروان‌های بسیاری به استان مشهد و یا سایر استان‌های زیارتی اعزام می‌شوند. این اتوبوس‌ها امکانات رفاهی بالایی دارند چراکه در طول سفر باید رفاه و آسایش رانندگان تامین شود.

رنت-اتوبوس-۳

اجاره اتوبوس در تهران برای تردد‌های درون شهری متفاوت است. بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها، برای برگزاری تور تهران گردی و...، اقدام به اجاره اتوبوس می‌کنند. اجاره اتوبوس در تهران از نوع اتوبوس درون شهری است. این نوع اتوبوس‌ها بسیار مجهز و همراه با رانندگان حرفه ای، آماده ارائه سرویس دهی به مردم تهران می‌باشند. اتوبوس کرایه‌ای در تهران روزانه برای ۱۰ ساعت در اختیار مشتریان است که هزینه کرایه با توجه به نوع اتوبوس و تعداد روز اجاره محاسبه می‌شود. اگر شخصی اتوبوس معمولی بخواهد یک نرخ و اگر از مدل وی‌ای پی بخواهد نرخ متفاوت تری خواهد داشت. معولا اجاره اتوبوس درون شهری، بیشتر از ۱۰ ساعت طول نخواهد کشید و در همان زمان برنامه‌های بازدید و... به پایان می‌رسد. به همین دلیل نرخ اجاره اتوبوس برای تهران ۱۰ در مدت زمان ۱۰ ساعته تعیین می‌شود.

رنت-اتوبوس۴

نوع اتوبوس‌های بکارگرفته شده در اتوبوس دربستی تهران در ۲ مدل آماده سرویس می‌باشد. مدل وی‌ای پی که دارای کولر گازی و صندلی‌های راحت که بسیار خوب و مدرن می‌باشد و نوع دیگر آن اتوبوس‌های معمولی هستند که در سطح شهر مشغول سرویس دهی می‌باشند و نرخ آن نسبتا پایین و مقرون بصرفه می‌باشد.

رنت-اتوبوس۵

اجاره اتوبوس دارای شرایط متفاوت است و برای هر مراسم، خدمات، نرخ و مدل اتوبوس تفاوت‌های بسیاری دارند. اجاره اتوبوس به صورت روزانه و ساعتی، اتوبوس دربستی درون شهری و بین شهری، اجاره اتوبوس جهت تور، کرایه اتوبوس جهت ایاب و ذهاب مهمان‌ها در مراسم ترحیم، اجاره اتوبوس برای ختم، سرویس ایاب و ذهاب کارمندان و....

بهترین انتخاب برای سفر

اتوبوس‌های وی‌ای پی، جزو بهترین‌ها هستند و معمولا ۲۵ و ۳۵ مسافر دارند. اتوبوس vip در مدل‌های اسکانیا، ولوو دارای فضاهای بیشتر و راحت تری نبست به سایر اتوبوس‌ها هستند و مسافرات این مدل را برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند.

رنت-اتوبوس-۷

در اتوبوس‌های Vip یخچال و سردکن در وسط اتوبوس تعبیه شده است. علاوه بر یخچال صندوق بار نیز وجود دارد که مسافران می‌توانند از آن استفاده نمایند. سیستم گرمایش و سرمایشی مناسب که در طول سفر با توجه به درخواست مسافران روشن خواهد بود. علاوه بر آن سیستم تهویه این اتوبوس‌ها در حد ایده ال می‌باشد. همچنین صفحه‌های نمایش فیلم نیز در این اتوبوس‌ها وجود دارند که مسافران می‌توانند در طول مدت مسیر به تماشای فیلم بپردازند.

قیمت اجاره اتوبوس برای ۱۰ ساعت، از مبلغ ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شروع می‌شود که مبلغ نسباتا بالایی دارد. همچنین برای کیلومترهای برون شهری نیز مبلغ ۱۶ هزار تومان درنظر گرفته خواهد شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها