|
کدخبر: 325751

کارگران دیگر نگران بیکار شدن نباشند / تحقق وعده اشتغال زایی در دولت سیزدهم

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جشنواره ملی امتنان از کارگران که امروز (سه شنبه) برگزار شد ؛ از تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم سخن گفت.

اقتصاد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جشنواره امتنان از کارگران این گونه سخنرانی کرد: وی به بخشی از اقدامات صورت گرفته ، اشاره نمود که محور اصلی این اقدامات ؛ تحقق یک میلیون اشتغال است.

ایشان خطاب به رئیس جمهور ، سید ابراهیم رئیسی فرمود: که ما به روایت های متعدد و با راستی آزمایی های محققانه، امروز با افتخار به ملت شریف ایران عرضه میداریم که بالغ بر یک میلیون فرصت شغلی در سال ۱۴۰۲ به حدالرسم ایجاد شده است. 

بر اساس گزارش مراکز رسمی ، بالغ بر ۷۵۰ هزار اشتغال خالص در کشور ایجاد شده است ، اشتغال خالص یعنی اشتغال منهای بازنشستگان و کسانی که شامل مستمری بیمه بیکاری می‌شوند و این یعنی ایجاد یک میلیون و دویست هزار فرصت شغلی که از این آمار ۷۵۰ هزار فرصت ، اشتغال خالص محسوب میشود.

از سوی دیگر پیگیری ویژه وزارت کار و تعاون و اجتماعی در راستای ایجاد منویات مقام معظم رهبری در سیاست‌های تامین اجتماعی که پس از ابلاغ، همکاران ما در دولت بسیج شدند و خدمات بسیار موثری را انجام دادند. البته بخشی از این اقدامات در آینده محقق خواهد شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها