|
کدخبر: 321362

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | ایردراپ رمزارز

ایردراپ جدید شبکه سولانا را از دست ندهید!

پارسل یک پروتکل در بستر سولانا است که دسترسی به شاخص‌های جهانی املاک و مستغلات را امکان‌پذیر و انجام معاملات آتی دائمی را فراهم می‌کند. این پروژه توسط دراگون‌فلای (Dragonfly Capital) و کوین‌بیس (Coinbase Ventures) تأمین مالی شده است.

اقتصاد ایردراپ جدید شبکه سولانا را از دست ندهید!

پروتکل املاک و مستغلات پارسل (Parcl Limited) مستقر در شبکه سولانا، برنامه ایردراپ توکن PRCL خود را در ماه آوریل اعلام کرد.

این پروژه در مجموع ۱ میلیارد توکن ضرب خواهد کرد که طی ایردراپ آتی، ۷ الی ۸ درصد آن به اعضای جامعه اعطا خواهد شد. عرضه در گردش اولیه تخمینی نیز حدود ۱۰ تا ۱۲ درصد است.

این توکن جدید امکان مشارکت در حاکمیت و دسترسی به داده‌های املاک و مستغلات را برای دارندگان خود فراهم می‌کند. دارندگان همچنین برای برنامه‌های تشویقی و انگیزشی آینده، واجد شرایط خواهند بود. تیم پارسل در ماه مارس از توکنومیکس (نحوه توزیع توکن‌ها) پروژه رونمایی خواهد کرد.

تاریخ دقیق ایردراپ آتی در ماه آوریل نامشخص است، اما در آینده‌ای نزدیک، تیم پارسل از طریق کانال‌های رسمی به کاربران خود اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

پارسل یک پروتکل در بستر سولانا است که دسترسی به شاخص‌های جهانی املاک و مستغلات را امکان‌پذیر و انجام معاملات آتی دائمی را فراهم می‌کند. این پروژه توسط دراگون‌فلای (Dragonfly Capital) و کوین‌بیس (Coinbase Ventures) تأمین مالی شده است.

پروتکل پارسل دارای ۷۸.۶ میلیون دلار دارایی قفل شده (TVL) و ۶۳.۵ میلیون دلار سود باز (open interest) در قراردادهای آتی است. حجم معاملات آن نیز طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۴.۲ میلیون دلار بوده است.

سایر ایردراپ‌های آتی

در همین حال، ایردراپ‌های دیگری نیز در سال ۲۰۲۴ برگزار خواهند شد. فرند.تک (Friend.tech)، یک پلتفرم رسانه اجتماعی که تعاملات اینفلوئنسرهای کریپتو را تسهیل می‌کند، در آینده یک ایردراپ برگزار خواهد کرد. همچنین، پروژه لایه دو اتریوم اپتیمیسم (Optimism) حدود ۱۰ میلیون توکن OP را طی یک ایردراپ بین کاربران پخش خواهد کرد.

در اوایل ماه جاری، پروژه بازی وب ۳ پیکسلز (Pixels) نیز اعلام کرد که یک ایردراپ را برای کاربرانی که توکن RON را استیک کرده‌اند، برگزار خواهد کرد. طی این رویداد، ۲۰ میلیون توکن PIXEL توزیع خواهد شد.

لازم به ذکر است که علی‌رغم فرصت‌های ویژه‌ای که ایردراپ‌ها برای کسب سود کاربران ایجاد می‌کنند، این رویداد‌ها زمینه مناسبی را برای کلاهبرداری نیز فراهم می‌آورند. لذا کاربران باید هنگام انتخاب یک ایردراپ و شرکت در آن، با احتیاط عمل کنند.

ایردراپ چیست؟

ایردراپ به معنی ارسال رمزارزهای رایگان از طرف پدیدآورندگان آن رمزارز یا وب‌سایت مربوطه به برخی کاربران است. بیشتر مواقع شرکت‌های تازه تاسیس بر پایه بلاک چین، از این روش برای تبلیغ و افزایش کاربران خود استفاده می‌کنند. علاوه‌بر این برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال و ارائه‌دهندگان کیف پول نیز برای جذب کاربران جدید یا حفظ مشتریان قبلی خود، ایردراپ انجام می‌دهند.

تا اینجا با مفهوم ایردراپ آشنا شدیم و فهمیدیم که شرکت در ایردراپ‌های رایگان نیازمند انجام یک‌سری اقدامات است. اولین قدم برای این کار، داشتن کیف پولی مناسب است. معمولاً توکن‌هایی که در ایردراپ‌ها توزیع می‌شوند، مبتنی بر شبکه اتریوم هستند، پس پیشنهاد می‌کنیم برای این کار، از والت اتریوم استفاده کنید. البته تنها داشتن والت اتریوم کافی نیست و باید در آن به‌طور مستمر فعالیت داشته باشد؛ چرا که عموماً توکن‌های رایگان به کاربران فعال اعطا می‌شوند.

اقدام بعدی که باید انجام دهید، ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی و همچنین ساختن ایمیل است؛ بیشتر توسعه‌دهندگان رمز‌ارزها از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام، فیس‌بوک و توییتر به تبلیغ و اطلاع‌رسانی‌های در مورد ایردراپ‌های پروژه‌های خود می‌پردازند. آن‌ها برای افزایش تعداد مخاطبان از کاربران می‌خواهند تا در صفحات مجازی خود به تبلیغ و اطلاع‌رسانی پروژه کمک کرده و در ازای این کار، به عنوان پاداش، توکن رایگان دریافت کنند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها