|
کدخبر: 32140

رییس اتاق اصناف ایران:

تولیدکنندگان نگران تامین مواد اولیه نباشند

رییس اتاق اصناف ایران گفت: من باید به فروشندگان و تولیدکنندگان این امید را بدهم که نگران تامین مواد اولیه نباشند رییس جمهور این قول را داده است که برای تامین ارز گشایش اعتبار کند.

گسترش نیوز: علی فاضلی،رییس اتاق اصناف ایران در سومین همایش هم اندیشی اتحادیه‌های پوشاک سراسر کشور با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان حمایت از کالای ایرانی گفت: اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک در بحث تعامل های بین المللی بسیار قوی عمل کردند. ۹سال است که مقام معظم رهبری دغدغه اقتصاد دارند اما توجه امسال ایشان به تولید ملی فعالان اقتصادی را غافلگیر کرد.

fazeli.jpg

فاضلی با طرح این پرسش که چرا ما نتوانستیم در عرصه تولید پوشاک موفق شویم، گفت:ما هنوز خود را باور نکردیم اما لازم است به شما یادآوری کنم که ما امروز چیزی از سال ۶۰ کم نداریم و دشمن هم نسبت به آن سالها قوی تر نشده است. فاضلی با بیان اینکه دنیا در بسیاری از عرصه های اقتصادی ایرانیان را باور کرده است، خاطر نشان کرد: ما باید ضعف های خود را در صنعت پوشاک شناسایی و برای رفع آنها تلاش کنیم. اینجا این پرسش مطرح است که چرا نمی توانیم ظرفیت ۶۰ درصدی پوشاک داخلی را پوشش بدهیم.

وی ادامه داد:برای موفقیت در تولید ملی علاوه بر مردم و مسئولان اجرایی توتولیدکنندگان نیز باید در این زمینه قوی عمل کنند. من می دانم که نظام پولی و بانکی از تولیدکنندگان حمایت نمی کند و قاچاق به صورت بی رویه وارد کشور می شود اما باید برای رفع این مشکلات قدم برداریم.

وی در پایان گفت: امروز وزیر صنعت،معدن و تجارت از من پرسید چرا بازار تهران فروش به شهرستان ها را متوقف کرده است من باید تا آخر شب جواب وی را بدهم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها