|
کدخبر: 32052

محبوب‌ترین‌های رنو امروز ارزان شدند+تصاویر

شرکت نگین خودرو امروز صبح با اعلام بخشنامه‌ای به نمایندگی‌های خود در سراسر کشور از کاهش قیمت‌ دو خودرو کولئوس و تلیسمان خبر داد.

گسترش نیوز: کمپانی رنو فرانسه با همکاری نگین خودرو در نیمه دوم سال ۹۵ توانست دو خودرو کولئوس و تلیسمان را وارد بازار ایران کند. میزان استقبال و فروش این دو نوع خودرو نسبت به رقبا در سال ۹۶ به حدی بود که آنها را به محبوب‌ترین برند خودروهای وارداتی مبدل ساخت. این درحالیست که طی روزهای اخیر این استقبال چشمگیر روند کاهشی به خود گرفته و دیگر این دو خودرو مانند سابق طرفداران بی‌شمار در ایران ندارند.

شرکت نگین خودرو نیز امروز صبح با اعلام بخشنامه‌ای به نمایندگی‌های خود در سراسر کشور از کاهش قیمت‌های این دو خودرو خبر داد.

96-09-c22-448.jpg

طبق این بخشنامه؛ نرخ کولئوس۲۰۱۸ از ۳۲۹ به۳۲۵ میلیون تومان و نرخ تلیسمان۲۰۱۸ از ۲۷۹ به ۲۷۱ میلیون تومان رسید. گفتنی است که قیمت‌های درج شده از دیروز برابر با تاریخ ۱ /۰۲/ ۹۷ قابل اعتبار می‌باشد.

talsiman.jpg

البته هنوز علت کاهش نرخ این دو خودرو پر طرفدار در کشور مشخص نشده است. ولی طبق نظرات کارشناسان و پیش‌بینی‌های انجام شده کاهش استقبال مردم از این دو خودرو را می‌توان یکی از دلایل اصلی این کاهش نرخ برشمرد. همچنین رکود بازار خودرو به دلیل نوسانات ارزی در اقتصاد نیز بر این امر بی‌تاثیر نبوده است.

برخی دیگر نیز معتقدند حذف برخی آپشن‌های ایمنی خودروهای تلیسمان و کولئوس نیز می‌تواند به کمرنگ شدن استقبال از این دو خودرو کمک کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها