|
کدخبر: 31202

تخریب ۲۴ سوله غیرمجاز در چهاردانگه

مدیر جهاد کشاورزی چهاردانگه از رفع تصرف ۱۲هزار متر مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: تعداد ۲۴ سوله غیرمجاز نیز در این منطقه مورد تخریب قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، علی محمد حسینی بیان کرد: در راستای برخورد با ساخت‌وسازهای غیر مجاز در اسلامشهر با دستور قضایی و در راستای برخورد با متخلفین تعداد ۱۶ دستور قضایی در روستای «قاسم آباد خشکه» بخش چهاردانگه به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی گفت: در هنگام اجرای تخریب سوله‌های غیرمجاز یک انبار کالای قاچاق شامل انواع مشروبات الکی و لوازم آرایشی وبهداشتی قاچاق تاریخ مصرف گذشته کشف وتوسط نیروی انتظامی شهرستان و نمایندگان دستگاهای مرتبط پلمب وفرد متخلف دستگیر وتحویل مقامات قضایی شد.

مدیر جهاد کشاورزی چهار دانگه در ادامه اظهارکرد: در ایام تعطیلات نوروز گشت مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح شهرستان فعال بوده و با هماهنگی به عمل آمده با بخشداران و نیروی انتظامی و دستگاه‌های قضایی با سودجویان ومتخلفین برابر مقرات برخود خواهد شد.

حسینی در پایان ضمن توصیه به شهروندان در خصوص ساخت‌وسازهای غیر مجاز گفت: لازم است که شهروندان قبل از انجام هر خرید و فروشی در زمین‌های مربوطه به جهاد کشاورزی و مراکز مربوطه مراجعه کنند تا مورد سواستفاده سودجویان قرار نگیرند که در نهایت منجر به تخریب ساخت‌وساز آنها شود.

ارسال نظر