|
کدخبر: 30608

فاضلی آماده نقد است

رییس اتاق اصناف ایران، با اشاره به اینکه بودجه سال آینده اتاق اصناف تهران تفاوت چندانی با بودجه سال جاری ندارد، بیان کرد: افزایش بودجه سال آینده کمتر از نرخ تورم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، علی فاضلی بیان کرد: من بارها اعلام کردم که در جلسه تصویب بودجه؛ برخی از دوستان از بیان سخنان تبلیغاتی اجتناب کنند.

به گفته وی؛ بسیاری از کارمندان اتاق اصناف تهران جزو ارثیه‌های روسای اتاق اصناف گذشته هستند. بیش از ۸۰ درصد بودجه اتاق اصناف برای هزینه دستمزد کارمندان صرف می‌شود و اتاق به‌خودی خود هزینه زیادی ندارد که بخواهیم درباره آن سخن بگوییم.

فاضلی در ادامه با اشاره به اینکه منابع درآمدی اتاق اصناف تهران ضعیف است، بیان کرد: آیا کسی به یاد دارد که خواستار روشن شدن مخارج اتاق باشد و ما از بیان ریز هزینه‌ها امتناع کرده باشیم. کمیسیون نظارت ناظر برعملکرد اتاق اصناف است و هر سال در عرض یک ماه و نیم هزینه‌ها را بررسی می کند. آیا می‌توان با وجود چنین نظارتی امکان تخلف وجود دارد؟

رییس اتاق اصناف ایران با تاکید بر این نکته که بودجه سال ۹۷ فقط افزایش ۷ درصدی داشته است، خاطر نشان کرد: ممکن است این پرسش مطرح شود که چگونه بودجه هزینه می‌شود. متاسفانه برخی مسئولان اتاق اصناف از بیان اقدامات انجام شده اجتناب می‌کند به همین دلیل این شبهه و شک ایجاد شده است که کسی کاری انجام نمی‌دهد.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه یکسری ایرادها در وضع قوانین وجود دارد، بیان کرد: بدون تردید در بودجه پژوهش کمبود وجود دارد اما ۸۰۰ میلیون تومان هزینه کار فرهنگی برای فعالیت بسیج اصناف و مراسم‌های که شما روسای اتحادیه حضور پیدا می‌کنید مانند راهپیمایی‌ها و دیگر تجمعات صرف شده است.

وی با بیان اینکه می‌توان در بخش‌های به بودجه مصوب سال ۹۷ اتاق اصناف تهران انتقاد وارد کرد، اظهار کرد: اتحادیه‌های ما با ضعف‌های اساسی دست و پنجه نرم می‌کنند . هفته آینده کاندیداهای هیات رییسه اتاق اصناف تهران مشخص خواهند شد. بعد از این ما تلاش داریم که ۲ جلسه با حضور روسای اتحادیه‌ها برگزار کنیم و آنجا به بحث خواهیم نشست و همدیگر را نقد خواهیم کرد چرا که هدف ما اصلاح امور است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها