|
کدخبر: 30604

با همدلی مشکلات را حل کنیم

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران گفت: پایان سال است و ما باید تلاش کنیم که بسیاری از کدورت‌های ایجاد شده در سال ۹۶ را پایان بدهیم تا بتوان با اقتدار بیشتر در راه رونق بازار و کسب‌وکار خود تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، علیرضا رأسی در اجلاسیه اتاق اصناف تهران، بیان کرد: تجربه نشان داده است همدلی میان اعضای اتحادیه‌ها باعث موفقیت بیشتر اتاق اصناف تهران خواهد شد پس چه بهتر است که با هم و در کنار هم برای رفع رکود و موانع پیش روی تولید کشور تلاش کنیم.

همچنین در این جلسه حسین دورودیان دیگر عضو هیات رئیسه تاق اصناف تهران بیان کرد: اتاق اعتراض خود را نسبت به توزیع نادرست تخم‌مرغ در آستانه نوروز به نهادهای مربوطه از جمله وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد اما متاسفانه آنگونه که باید نتیجه‌بخش نبود.

وی در ادامه افزود: ما نسبت به برگزاری غرفه‌های شهرداری در خیابان‌های اصلی تهران از جمله فلکه دوم تهران‌پارس اعتراض کردیم اما متاسفانه برای امسال کاری نمی‌توان انجام داد چراکه این غرفه‌ها برپا شده اند و دیگر امکان ایجاد مانع در برگزاری آنها وجود ندارد.

این فعال اقتصادی با اشاره به حمایت استاندار تهران از برگزاری نمایشگاه بهاره از سوی اتاق اصناف تهران، خاطر نشان کرد: پلیس اماکن از ما درخواست کرد که گزارش‌ برگزاری نمایشگاه‌های غیرقانونی یعنی نمایشگاه‌هایی بهاره که از سوی اتاق اصناف برگزار نمی‌شود را به آنها اعلام کنیم ما نیز با آنها همراه شدیم اما گمان نمی‌کنم که در امسال بتوانیم نتایج تلاش‌های خود را مشاهده کنیم و باز هم شاهد برگزاری نمایشگاه از سوی دیگر نهادهای غیرمرتبط هم باشیم.

در ادامه این جلسه ابراهیم درستی عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران بیان کرد: زمانی‌که محمدعلی نجفی شهردار تهران به اتاق آمدند به ما وعده‌های زیادی مبنی بر حل مشکلات داده شد اما باید بگویم که این سخنان در حد وعده باقی ماند و در عمل تلاشی برای رفع مشکلات اصناف انجام نشد.

این فعال اقتصادی در ادامه با اشاره اینکه بخش‌خصوصی قادر به تغییر دولت‌ها در دیگر کشورها است، خاطر نشان کرد: تجربه نشان داده است هرگاه اتاق اصناف از حق قانونی خود در برابر دولت کوتاه آمد نتوانست آنگونه که باید برای احقاق حق خود تلاش کند.

به گفته درستی؛ اتاق اصناف مخالفت خود را در برگزاری نمایشگاه‌های بهاره که از سوی دیگر نهادهای دولتی و غیردولتی برگزار شده اعلام کرده است و ما امیدواریم که بتوانیم مانع برگزاری این نمایشگاه‌ها شویم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها