|
کدخبر: 30560

بی‌توجهی دولت به صنعت هتلداری ادامه دارد

رئیس اتحادیه هتلداران اصفهان با اشاره به موازی‌کاری آموزش‌و پرورش در ایام نوروز با هتلداران، گفت: زمانی‌که دولت نتواند میان عرضه و تقاضا تعادل ایجاد کند شاهد رخ دادن چنین مشکلاتی خواهیم بود.

مهدی نریمانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گسترش بیان کرد: دولت در مقطعی از سال به خود اجازه می دهد که به حریم بخش خصوصی وارد شده و منتفع شود.

به گفته وی؛ درست است که در گذشته کشور با کمبود هتل و هتل آپارتمان مواجه بود اما هم اکنون در کشور این نیاز احساس نمی‌شود و دیگر لازم نیست که مدارس کمبود مراکز اقامتی را جبران کنند.

نریمانی با بیان اینکه دولت امسال مخالف اسکان گردشگران در مدارس است، بیان کرد: با برنامه باید مانع اسکان گردشگران در مدارس شد. مدارس باید پشتیبان گردشگرانی باشند که امکان اسکان آنها در هتلها و دیگر مراکز اقامتی وجود ندارند اما اینکه بخواهند رقیب آنها باشند به صنعت هتلداری لطمه وارد می‌کند.

این فعال اقتصادی در پاسخ به این پرسش که آیا بالا بودن نرخ اجاره هتل‌ها باعث می‌شود که مردم به مدارس مراجعه کنند، بیان کرد: هتل‌ها و مراکز اقامتی در ایران ارزان‌تر از هتل‌های کشورهای خاورمیانه هستند. متاسفانه صنعت هتلداری در کشور آنگونه که باید از سوی متولیان دولتی مورد حمایت قرار نمی‌گیرد.

ارسال نظر