|
کدخبر: 29741

فرصت فروش پایان سال را از اصناف نگیریم

خزانه‌دار اتاق اصناف ایران با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در تمامی استان‌های بنا به صلاحدید روسای اتاق‌های اصناف برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها کمک به خانواده‌های کم درآمد جامعه است.

محمدعلی صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گسترش بیان کرد: به نظر من نیازی به برگزاری این دست از نمایشگاه‌ها در شرایط فعلی بازار وجود ندارد. واقعیت این است که شبکه توزیع ما در شبکه اصناف بسیار اشباع شده است.

به گفته این فعال اقتصادی؛ در روزهای پایان سال فعالان حوزه بازار در غالب فروش‌های فوق‌العاده و حراج‌های پایان سال به مشتریان خود خدمات ویژه ارائه می‌دهند از این‌رو دیگر ضرورت برگزاری نمایشگاه‌های بهاره وجود ندارد.

صدیقی با اشاره به دریافت هزینه‌های هنگفت از غرفه‌داران بیان کرد: این هزینه‌ها اجازه نمی‌دهد که غرفه‌داران کمتر از نرخ بازار کالاهای خود را عرضه کنند برای کم کردن نرخ کالاهای عرضه شده معمولا کالا با درجه کیفی پایین در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود.

خزانه‌دار اتاق اصناف با بیان اینکه غرفه‌داران نسبت به کالاهای عرضه شده تعهدی ندارند، بیان کرد: بیشترین زمان فروش واحدهای صنفی در پایان سال است و بهتر است که با برگزاری نمایشگاه‌هایی از این دست فرصت فروش از آنها سلب نشود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها