|
کدخبر: 29460

ماموران آمدند، بازار دلار قفل شد

امروز صبح ماموران پلیس با حضور در بازار بزرگ تهران تلاش کردند تا قیمت ارز را که افزایش افسار گسیخته‌ای داشت را مهار کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، ‌هر چند طبق اعلام سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت ۹۰ نفر از اخلالگران بازار ارز دستگیر شدند تا بدین ترتیب تب تند بازار ارز کنترل شده و سودجویانی که از این آب گل آلود ماهی می‌گرفتند نتوانند بیش از گذشته به التهابات این بازار دامن بزنند.

بلافاصله پس از اعلام خبر حضور پلیس در بازار دلارفروشان شاهد انتشار اخباری مبنی بر کاهش قیمت دلار بودیم تا جایی که برخی خبرها حکایت از کاهش ۹۰ تومانی نرخ دلار داشت اما آیا این واقعیت در بازار قابل لمس است و دلارفروشان حاضر هستند تا این کالای با ارزش خود را با قیمتی پایین تر از آنچه که خریداری کرده‌اند به مردم بفروشند؟

علیرضا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گسترش درباره وضعیت بازار دلارفروشان گفت: از امروز صبح هیچ ارزی در بازار خرید و فروش نمی‌شود.

وی می‌افزاید: صرافی‌ها که روی تابلوهای خود قیمتی را اعلام نمی‌کنند و اخبار منتشر شده بر روی سایت اتحادیه طلاو جواهرفروشان نیز حکایت از کاهش قیمت دلار و سایر ارزها دارد تا جایی که همین الان(لحظه انتشار این خبر) نرخ دلار بر روی سایت اتحادیه ۴۸۹۰ تومان درج شده اما هیچ کسی خرید و فروش ارز انجام نمی‌دهد.

سلیمی نیز که به گفته خود از ۵ سال قبل وارد بازار ارز شده درباره قیمت‌ها می‌گوید: نرخ هیچ کدام از ارزها مشخص نیست زیرا ثباتی که امروز در بازار حاکم شده کاملا مقطعی است بنابراین کاسبان قدیمی ارز به خوبی می‌دانند که فعلا نباید ارزهایی که دارند را بفروشند.

وی درباره وضعیت بازار طلا و سکه ادامه می‌دهد: بازار این دو کالا وضعیت خوبی دارد و معاملات آن طبق روال عادی انجام می‌شود اما بازار دلار کاملا راکد است و در آن هیچ خرید وفروشی انجام نمی‌شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها