|
کدخبر: 27083

فروش کیلویی تخم مرغ در خوزستان؛‌تک فروشی نداریم

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: از این پس اصناف و فروشگاه‌های عرضه تخم‌مرغ در خوزستان باید تخم‌مرغ را به صورت کیلویی به مردم عرضه کنند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایرنا، سید نوراله حسن زاده، بیان کرد: کلیه فروشندگان تخم‌مرغ شامل عمده و خرده فروشی در خوزستان باید تخم‌مرغ را به صورت وزنی و کیلویی به مصرف‌کنندگان بفروشند زیرا مثل گذشته امکان فروش تخم‌مرغ به صورت دانه‌ای وجود ندارد.

وی با بیان اینکه این دستور به منظور جلوگیری از هرگونه اجحاف در حق مصرف‌کننده انجام شده از آغاز اجرای طرح مرحله‌ای نظارت بر مواد غذایی پر مصرف و فروش و عرضه تخم‌مرغ به صورت کیلویی در فروشگاه‌ها خبر داد.

حسن زاده، با بیان اینکه اجرای طرح ویژه نظارت بر مواد غذایی در سطح خوزستان از نیمه دوم دی جاری آغاز شده اظهار کرد: کلیه واحدهای صنفی ملزم به رعایت درصد سود واقعی در نظر گرفته شده برای اقلام مورد عرضه در واحدهای صنفی خود هستند.

وی گفت: در بخش نظارت بر کالا مقرر شده تا پایان سال هیچگونه افزایش قیمتی در بخش کالا و خدمات وجود نداشته باشد؛ همچنین به منظور تنظیم بازار، برنج و گوشت قرمز توسط بخش خصوصی در بازار عرضه می‌شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها