|
کدخبر: 26843

خشکشویان برنامه ای برای افزایش نرخ خدمات ندارند

رئیس اتحادیه خشکشوئی و لباسشوئی شهرستان تهران با اشاره به رکود حاکم بر بازار گفت: چند سالی است که کسب‌وکار خشکشویان مساعد نیست از این‌رو من امیدوار نیستم که با نزدیک شدن به روزهای پایان سال شرایط خشکشویان تغییر کند.

ابوالفضل رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، بیان کرد: اتحادیه براساس عرف نرخ مشخصی برای اعضای درجه یک، دو و سه مصوب کرده است. تا به امروز اعضا مشکلی با این نرخ مصوب نداشته اند. باید بگویم که شرایط فعلی بازار به‌گونه‌ایی نیست که اعضا بخواهند نرخ‌ها را بالا ببرند.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد فضای رقابتی در بین خشکشویان، خاطر نشان کرد: خشکشویان به‌دنبال جذب مشتری هستند از این‌رو سعی در بالا بردن نرخ خدمات ندارند زیرا در این صورت ممکن است که مشتریان خود را از دست بدهند.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه افزایش تقاضا باعث تغییر در نرخ‌ خشکشویان نخواهد شد، اظهار کرد: من به مردم توصیه می‌کنم به تبلیغات خشکشویان غیرمجاز در فضای مجازی اعتماد نکنند. چراکه هیچکدام از این واحدها چندان خود را ملزم به رعایت نکات بهداشتی نمی‌کنند و این امکان وجود دارد که لباس‌های مردم را با ملاحفه‌های بیمارستان‌ها شست‌وشو کنند.

رجب‌زاده به مردم توصیه کرد به واحدهای دارای پروانه کسب مراجعه کنند چراکه در صورت تخلف این واحدها اتحادیه می‌تواند به شکایت مردم رسیدگی کند.

ارسال نظر